Gå til innhold

Noen spørsmål om Americas Army


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Lastet ned dette spillet i dag, synes det virker utrolig bra! Uansett, jeg kommer meg ikke gjennom basic trainingen og MOUT Shoot banen.

 

Jeg løper inn dørene skyter ned folk men får med en gang en "NOGO". Etterpå prøvde jeg å la hver å skyte noen, men da fikk jeg ingen "hits" på de man egentlig skulle skyte ned. Har etterhvert skjønt at jeg kun må skyte ned fiender, og ikke på andre sivilister. Men hvordan ser jeg hvem som er hva? Står at jeg kan ha opptil 100 hits på fiender, men jeg finner såvidt 20 stykker når jeg har kommet gjennom alle rommene!

 

Er glad for all hjelp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nye problemer :p

 

Har begynt på sniper (m44 eller hva det heter), men treffer aldri målene... :ohmy:

Når jeg først skal "bruke opp amoen" (trening) så treffer jeg nesten alltid, men når testen starten får jeg alltid "failed"

Han sier noe om at jeg skal følge "the white silhouette", men vet ikke hva dette her? Skyter jeg kansje på feil blink?

 

Noen som har noen ord å bidra med?

Lenke til kommentar
Nye problemer  :p

 

Har begynt på sniper (m44 eller hva det heter), men treffer aldri målene...  :ohmy:

Når jeg først skal "bruke opp amoen" (trening) så treffer jeg nesten alltid, men når testen starten får jeg alltid "failed"

Han sier noe om at jeg skal følge "the white silhouette", men vet ikke hva dette her? Skyter jeg kansje på feil blink?

 

Noen som har noen ord å bidra med?

5210470[/snapback]

 

Du må leite etter et blink med hvit stripe rundt..

Det er bare et blink du skal skyte på...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Nye problemer  :p

 

Har begynt på sniper (m44 eller hva det heter), men treffer aldri målene...  :ohmy:

Når jeg først skal "bruke opp amoen" (trening) så treffer jeg nesten alltid, men når testen starten får jeg alltid "failed"

Han sier noe om at jeg skal følge "the white silhouette", men vet ikke hva dette her? Skyter jeg kansje på feil blink?

 

Noen som har noen ord å bidra med?

5210470[/snapback]

Legg deg ned og trykk på "H" da tar han ut støttene og det er mye lettere å treffe.

Målet er en bombe, under treinga skal du bare treffe de figurene (am I right?)

 

EDIT: WEEEE, innlegg nr. 200 :fun::fun:

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar
Nye problemer  :p

 

Har begynt på sniper (m44 eller hva det heter), men treffer aldri målene...  :ohmy:

Når jeg først skal "bruke opp amoen" (trening) så treffer jeg nesten alltid, men når testen starten får jeg alltid "failed"

Han sier noe om at jeg skal følge "the white silhouette", men vet ikke hva dette her? Skyter jeg kansje på feil blink?

 

Noen som har noen ord å bidra med?

5210470[/snapback]

Legg deg ned og trykk på "H" da tar han ut støttene og det er mye lettere å treffe.

Målet er en bombe, under treinga skal du bare treffe de figurene (am I right?)

 

EDIT: WEEEE, innlegg nr. 200 :fun::fun:

5210784[/snapback]

 

Grattis :D

Skal se om jeg finner en kar med "hvit stripe" rundet. Takk for hjelp!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Grattis  :D

Skal se om jeg finner en kar med "hvit stripe" rundet. Takk for hjelp!

5211240[/snapback]

Det er ikke en "kar," det er BOMBE,

du skal treffe og uskadelig gjøre den.

Den er litt ute mot venstre, det ser du en BOMBE som stikker op fra marken.

Den er det du skal treffe!

Lenke til kommentar

Hei.

Jeg vil bare si ifra at om du føler for å spille på nettet kjappest mulig, så MÅ du ikke fullføre all treningen.

Men om du planlegger å være f.eks. sniper må du fullføre den treningen, og samme med om du vil være medic f.eks. Da må du fullføre den.

Spillet er helt genialt, og det er virkelig underholdene når jeg først føler for å spille det. :)

Honour: 28 btw.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...