Gå til innhold

Beste mulige resultat for mitt X800 Pro?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Finn det ut ved å se om du fikk INN og UT kabel med kortet....

 

Hos meg er det 4 kabler, 2 til ut og 2 inn... alle er på samme kontakt inn på skjermkortet!

5267935[/snapback]

 

Yess.... Har samme kabel som deg trur jeg... regner med det i alle fall :D

 

Da blir det softmod på meg... Men tar det ikke før mandag eller noe, da har jeg god tid, bedre å ha for mye tid enn å stresse ^^

 

Men hvilket BIOS bør jeg bruke?

Lenke til kommentar
Jeg lurer også!  Eller jeg får det sånn ca til da.... Men lurer på om det går på en Dell maskin?    (ja det går ann å bruke usb-pin)  :yes:

5266480[/snapback]

 

 

Hva lurer du også på egentlig?

5266855[/snapback]

 

 

På mere info om det med softmodding. Har så sinsykt lyst til å bytte fra SE til XT på mitt x800 kort (har samme core og slikt, er litt usikker på minnet men:/) Men jeg trenger svar på dette en gang for alle: skalder man noe med å softmodde? som hvist man uheldighvis har en annen minnebrikke enn man burde ;)?

Endret av Zuckron
Lenke til kommentar

BEklager at jeg maser assa, men er det noe som har noe tips til hvilket BIOS jeg burde bruke? Og hvordan jeg gjør det?

 

JEg så jo den linken i starten der, men den ble litt vanskelig å følge, når jeg ikke fant ut av hva "DRDFLASH.EXE" er, og hvor jeg har det/skaffer det.

 

Tusen takk for alle svar som hjelper da ^^

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Ahh      der var programmene ja...  :roll:              har ikke sett dem før ....      Men tror du jeg kan ta å bruke Dell's X800XT bios i stedet for Dell's X800SE som jeg har nå?     Eller ville det være farlig?    Jeg har samme kjerne.

5319379[/snapback]

 

Ja. Det kan være farlig...

5319551[/snapback]

 

 

Hva kan skje? Brenne hull i minnet eller?

Lenke til kommentar
Ahh      der var programmene ja...  :roll:              har ikke sett dem før ....      Men tror du jeg kan ta å bruke Dell's X800XT bios i stedet for Dell's X800SE som jeg har nå?     Eller ville det være farlig?    Jeg har samme kjerne.

5319379[/snapback]

 

Ja. Det kan være farlig...

5319551[/snapback]

 

 

Hva kan skje? Brenne hull i minnet eller?

5323261[/snapback]

 

Svart skjerm og ødelakt skjermkort. Du har ikke samme minne som XT.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...