orginal Skrevet 24. november 2005 Skrevet 24. november 2005 OK, skjønner at mange ikke liker denne topicen da en lik en har vært oppe mange ganger før, men jeg fant ingen med svar på mitt spørsmål i farta. Spørmsmålet mitt er altså om noen har et BRA og BILLIG hovedkort med PCIE til s939. Har tidligere blitt anbefalt ASRock --> https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=35739 Har troa for det selv, men vil høre hva andre mener. Skal kjøpes på databutikken.com foresten, og det bør ikke koste over 7-800, da grunnen til at jeg kjøper er at jeg trenger en PCIE port
torkelma Skrevet 25. november 2005 Skrevet 25. november 2005 (endret) dobbel post. slettet. Endret 25. november 2005 av torkelma
torkelma Skrevet 25. november 2005 Skrevet 25. november 2005 (endret) OK, skjønner at mange ikke liker denne topicen da en lik en har vært oppe mange ganger før, men jeg fant ingen med svar på mitt spørsmål i farta. Spørmsmålet mitt er altså om noen har et BRA og BILLIG hovedkort med PCIE til s939. Har tidligere blitt anbefalt ASRock --> https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=35739 Har troa for det selv, men vil høre hva andre mener. Skal kjøpes på databutikken.com foresten, og det bør ikke koste over 7-800, da grunnen til at jeg kjøper er at jeg trenger en PCIE port 5203660[/snapback] Feil forum. Gå til overklokking.no. Der har de tips til overklokking. Alt av Nforce 4 chipset anbefales. Finn en hovedkort produsent du liker. Endret 25. november 2005 av torkelma
ManagHead Skrevet 25. november 2005 Skrevet 25. november 2005 Denne er et godt valg. Staljin 5204291[/snapback] Har dette samme spec som sli utgaven (A8N SLI)? Bortsett fra at de har sli da
orginal Skrevet 26. november 2005 Forfatter Skrevet 26. november 2005 Denne er et godt valg. Staljin 5204291[/snapback] Har dette samme spec som sli utgaven (A8N SLI)? Bortsett fra at de har sli da 5207149[/snapback] Noen som vet det??
staljin Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 (endret) Hei, Jeg har nå kjøpt (men ikke fått enda) det ASRock HK. Asus er visst god den og, men jeg liker ikke Asussin BIOS. ASRock(som eies av Asus) bruker mer eller mindre det samme BIOS, men jeg kjøpte HK pga AGP port fordi jeg har Radeon 9800PRO og ikke penger til et nytt GK. Hilsen Staljin Endret 27. november 2005 av staljin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå