Killerquo Skrevet 24. november 2005 Skrevet 24. november 2005 Øhm...hele svineriet har bugga seg nå, og chat og interface kommer ikke opp. Har fjerna mods og greier, hjelper fortsatt ikke, så nå hadde jeg tenkt på reinstall...Men trenger jo CD-key igjen da, eller? Så husker jeg ikke helt hvor den er Har ikke brukt den på 5 mnd nå. Bare hvor inni spillpakak den er lissom.
kårekårelimihåret Skrevet 24. november 2005 Skrevet 24. november 2005 Øhm...hele svineriet har bugga seg nå, og chat og interface kommer ikke opp. Har fjerna mods og greier, hjelper fortsatt ikke, så nå hadde jeg tenkt på reinstall...Men trenger jo CD-key igjen da, eller? Så husker jeg ikke helt hvor den er Har ikke brukt den på 5 mnd nå. Bare hvor inni spillpakak den er lissom. 5201934[/snapback] Du trenger ingen cd-key for å installere spillet.
Killerquo Skrevet 24. november 2005 Forfatter Skrevet 24. november 2005 (endret) Haha. Supert. Innstallert det en gang, så jeg har ikke peiling Takker for svar. Om ingen har noen innspill som sier imot, så ber jeg moderator stenge tråden. Endret 24. november 2005 av Killerquo
akristina92 Skrevet 24. november 2005 Skrevet 24. november 2005 Det er bak tredje CD for folk som lurer
henrik_s Skrevet 24. november 2005 Skrevet 24. november 2005 Bare for å si det, du trenger ikke å installere på nytt når noe går galt. Bare slett innholdet av WTF og WDB mappa så resetter WoW seg. Det kan være lurt å ta en backup
Killerquo Skrevet 26. november 2005 Forfatter Skrevet 26. november 2005 Øhm...det med å slette WTF-mappas innhold. Hva med addons og sånn, da? Har noe greier i Interface/addons mappa som er noe blizzardfiler som var der fra før som har blitt endra. Skal jeg slette alt der også, eller?
Gjest medlem-19530 Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 Bare for å si det, du trenger ikke å installere på nytt når noe går galt. Bare slett innholdet av WTF og WDB mappa så resetter WoW seg. Det kan være lurt å ta en backup 5202756[/snapback] er ikke alltid det funker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå