kvakki_ Skrevet 24. november 2005 Rapporter Del Skrevet 24. november 2005 (endret) Noen her som vil bytte en WOW account mot en CS account ? Vær så snill og ta kontakt Det er Steam account du får igjen, med CS acc CSS acc Half life 2 acc osv Endret 24. november 2005 av kvakki_ Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 24. november 2005 Rapporter Del Skrevet 24. november 2005 Kanskje lurt å slenge inn hvilken av kontoene du kan tilby? Du må uansett betale 100,- måneden for en wow konto, så hvorfor du ikke bare kjøper spillet og får cdene pluss en måned gratis er hinsides min forståelse. Lenke til kommentar
kvakki_ Skrevet 24. november 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. november 2005 (endret) Kanskje lurt å slenge inn hvilken av kontoene du kan tilby?Du må uansett betale 100,- måneden for en wow konto, så hvorfor du ikke bare kjøper spillet og får cdene pluss en måned gratis er hinsides min forståelse. jeg vil bytte bort Steam-kontoen. glemte å si det Endret 24. november 2005 av kvakki_ Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 24. november 2005 Rapporter Del Skrevet 24. november 2005 ganske obvious det var den du ville bytte bort siden det er på wow-forumet Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 24. november 2005 Rapporter Del Skrevet 24. november 2005 Skjønner ikke helt hvorfor. Er det ikke bare å opprette en hvis du har kjøpt spillet? Klarer ikke tenke klart på tom mage. Mat! Lenke til kommentar
kvakki_ Skrevet 24. november 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. november 2005 Skjønner ikke helt hvorfor.Er det ikke bare å opprette en hvis du har kjøpt spillet? Klarer ikke tenke klart på tom mage. Mat! 5201762[/snapback] Du har nok ikke lest ordentlig, men Jeg har mista accounten min Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 24. november 2005 Rapporter Del Skrevet 24. november 2005 Og hvordan klarte du det? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 24. november 2005 Rapporter Del Skrevet 24. november 2005 #9: Forumet er ingen markedsplass. Annonser, meldinger om kjøp, salg og bytte skal postes i bruktmarkedet. Det er ikke tillatt å linke til egne annonser i signatur, profil eller i tråder / personlige meldinger på forumet. Kjøp/Salg/Bytte annonser som dette høyrer ikkje heime på forumet. Tråd stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg