kvakki_ Skrevet 24. november 2005 Skrevet 24. november 2005 (endret) Noen her som vil bytte en WOW account mot en CS account ? Vær så snill og ta kontakt Det er Steam account du får igjen, med CS acc CSS acc Half life 2 acc osv Endret 24. november 2005 av kvakki_
Plomma2 Skrevet 24. november 2005 Skrevet 24. november 2005 Kanskje lurt å slenge inn hvilken av kontoene du kan tilby? Du må uansett betale 100,- måneden for en wow konto, så hvorfor du ikke bare kjøper spillet og får cdene pluss en måned gratis er hinsides min forståelse.
kvakki_ Skrevet 24. november 2005 Forfatter Skrevet 24. november 2005 (endret) Kanskje lurt å slenge inn hvilken av kontoene du kan tilby?Du må uansett betale 100,- måneden for en wow konto, så hvorfor du ikke bare kjøper spillet og får cdene pluss en måned gratis er hinsides min forståelse. jeg vil bytte bort Steam-kontoen. glemte å si det Endret 24. november 2005 av kvakki_
John Keats Skrevet 24. november 2005 Skrevet 24. november 2005 ganske obvious det var den du ville bytte bort siden det er på wow-forumet
Plomma2 Skrevet 24. november 2005 Skrevet 24. november 2005 Skjønner ikke helt hvorfor. Er det ikke bare å opprette en hvis du har kjøpt spillet? Klarer ikke tenke klart på tom mage. Mat!
kvakki_ Skrevet 24. november 2005 Forfatter Skrevet 24. november 2005 Skjønner ikke helt hvorfor.Er det ikke bare å opprette en hvis du har kjøpt spillet? Klarer ikke tenke klart på tom mage. Mat! 5201762[/snapback] Du har nok ikke lest ordentlig, men Jeg har mista accounten min
ttt Skrevet 24. november 2005 Skrevet 24. november 2005 #9: Forumet er ingen markedsplass. Annonser, meldinger om kjøp, salg og bytte skal postes i bruktmarkedet. Det er ikke tillatt å linke til egne annonser i signatur, profil eller i tråder / personlige meldinger på forumet. Kjøp/Salg/Bytte annonser som dette høyrer ikkje heime på forumet. Tråd stenges.
Anbefalte innlegg