jdmonstad Skrevet 24. november 2005 Rapporter Del Skrevet 24. november 2005 Jeg har en .pdf fil som består av 8 sider sammenhengende. Jeg ønsker å splitte opp slik at hver side blir en .pdf-fil. Altså slik at side 1 blir f.eks. side1.pdf, side 2 blir side2.pdf osv. Noe som vet om det lar seg gjøre? Veldig takknemlig for svar! Mvh JDM Lenke til kommentar
jannekeys Skrevet 24. november 2005 Rapporter Del Skrevet 24. november 2005 Jeg har en .pdf fil som består av 8 sider sammenhengende. Jeg ønsker å splitte opp slik at hver side blir en .pdf-fil. Altså slik at side 1 blir f.eks. side1.pdf, side 2 blir side2.pdf osv. Noe som vet om det lar seg gjøre? Veldig takknemlig for svar! Mvh JDM 5200013[/snapback] Hei...ingen har svart deg ennå... Jeg er ingen pdf. spesialist men har iallefall laget pdf'er flere ganger av vanlige html/ txt dokument med bilder osv. Jeg bruker da Adobe Acrobat. Skal du lage/redigere en pdf holder det ikke med Adobe Acrobat Reader ... så vidt jeg vet så bare viser den pdf'ene. Du må ha Adobe Acrobat (el. evt et a. gratis pdf. editor program...mye mulig d finnes der ute) Kanskje dette hjalp deg litt Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 24. november 2005 Rapporter Del Skrevet 24. november 2005 (endret) Du kan f.eks bruke PDF Split-Merge. Last ned prøveversjon her. Laste ned, installere, kjøre programmet, velge pdf filen du vil splitte, velge "split by every: 1 pages, velge hvor filene skal lagres, trykke "Run". Ferdig. Endret 24. november 2005 av Agressive Lenke til kommentar
jdmonstad Skrevet 24. november 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. november 2005 Så genialt! Takk for all hjelp! Mvh JDM Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 24. november 2005 Rapporter Del Skrevet 24. november 2005 Bare hyggelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå