Walts Skrevet 24. november 2005 Skrevet 24. november 2005 Du får chattet og spilt spill fordi sysans gir dere litt frie tøyler, personen stoler altså på dere. Mye vits i å invistere store summer i datautstyr for skoler når dere bruker det til MSN. 5200407[/snapback] går IKT, må ha frie tøyler på nettverket... og uten msn hadde halve klassen sovnet.. har nå gått 4 dager på skolen uten å gjøre noen ting =P
Superslask Skrevet 24. november 2005 Skrevet 24. november 2005 Som tidligere IKT elev vet jeg mer enn godt nok hva du prater om, derimot, min lærer hadde blitt skuffa om jeg hadde sitti på msn hele dagen. Du har mer enn nok å lære der du er, tro meg. Sitte å chatte kan du gjøre hjemme, trenger ikke gå på skolen da.
Hjelmn Skrevet 24. november 2005 Skrevet 24. november 2005 Wow funker prikkfritt på høyskolen jeg går på...
Kanetheheatsink Skrevet 24. november 2005 Skrevet 24. november 2005 Noen forslag på hva som er galt? 5199524[/snapback] Prøv å følge med i timen istedenfor?
Walts Skrevet 24. november 2005 Skrevet 24. november 2005 Som tidligere IKT elev vet jeg mer enn godt nok hva du prater om, derimot, min lærer hadde blitt skuffa om jeg hadde sitti på msn hele dagen. Du har mer enn nok å lære der du er, tro meg. Sitte å chatte kan du gjøre hjemme, trenger ikke gå på skolen da. 5201905[/snapback] ja du får si det til læreren min =P når vi er 4stk i klassen er det ikke mye å gjøre.. har ungdoms bedrift så vi er sjeldent hele klassen... men vi lærer iallefall noe, og tjener penger på samme tid.. hehe... men sitter ikke på msn egentlig, står på men snakker ikke i msn.. sitter mest på nette å leser aviser og sitter på forum.. og i friminutter er det spilling..
FJERNET111 Skrevet 25. november 2005 Skrevet 25. november 2005 Wow funker prikkfritt på høyskolen jeg går på... 5201994[/snapback] Så er det heldigvis litt forskjell fra ungdomsskole/videregående til høyskole/universitet
diskoduck Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 Forsøkt med tunneling-software? Har en kamerat som bruker det når han er på hybelen med skolenettverk, funker bra å spille WoW da.
user156890 Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 Du er ikke nerd nokk til å få wow til å funke på skolen din Følg heller med i timene da... Men første steg på veien til å få herja villt på skolenettverket er å skaffe sef cmd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå