Gå til innhold

Får ikke kjørt WoW på skolen...

Anbefalte innlegg

Skrevet
Du får chattet og spilt spill fordi sysans gir dere litt frie tøyler, personen stoler altså på dere. Mye vits i å invistere store summer i datautstyr for skoler når dere bruker det til MSN.

5200407[/snapback]

går IKT, må ha frie tøyler på nettverket... og uten msn hadde halve klassen sovnet.. har nå gått 4 dager på skolen uten å gjøre noen ting =P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som tidligere IKT elev vet jeg mer enn godt nok hva du prater om, derimot, min lærer hadde blitt skuffa om jeg hadde sitti på msn hele dagen. Du har mer enn nok å lære der du er, tro meg. Sitte å chatte kan du gjøre hjemme, trenger ikke gå på skolen da.

Skrevet
Som tidligere IKT elev vet jeg mer enn godt nok hva du prater om, derimot, min lærer hadde blitt skuffa om jeg hadde sitti på msn hele dagen. Du har mer enn nok å lære der du er, tro meg. Sitte å chatte kan du gjøre hjemme, trenger ikke gå på skolen da.

5201905[/snapback]

ja du får si det til læreren min =P når vi er 4stk i klassen er det ikke mye å gjøre.. har ungdoms bedrift så vi er sjeldent hele klassen... men vi lærer iallefall noe, og tjener penger på samme tid.. hehe...

men sitter ikke på msn egentlig, står på men snakker ikke i msn.. sitter mest på nette å leser aviser og sitter på forum.. og i friminutter er det spilling..

Skrevet

Du er ikke nerd nokk til å få wow til å funke på skolen din :)

Følg heller med i timene da... Men første steg på veien til å få herja villt på skolenettverket er å skaffe sef cmd :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...