Leeds2k Skrevet 24. november 2005 Skrevet 24. november 2005 Lurer på om det er mulig å ha forskjellige binds til f.eks spec ops og assault. Der jeg har c4 på musknapp 2, som er weapon 6, mens når jeg skifter til assault er musknapp 2 weapon 4. er det et slags program som kan fikse dette? vet at du kunne gjøre dette med quake 1 og 3 (sikkert 2 også) der du hadde forskjellige cfg du kunne hente frem med ett tastetrykk, som du binda til den knappen. Feks bind "num 2" exec engineer.cfg, da henta den frem engineer cfg automatisk når jeg trykte på num 1. Det må da finnes en slik løsning i battlefield 2 også, kanskje med ett 3 parts program? Også irriterende med copter, hvis jeg er alene og skal bruke tv gunner, kan jeg binde om f2 som er hopp frem i gunner stolen, og jeg kan binde f1 som er skift posisjon, problemet her er at jeg har skiftet posisjon 1 knapp fra f1 til 1, men denne fungerer ikke, mens posisjon 2 som er f2 er skiftet til 2, dette fungere.. irriterende at det skal være så mange bugs med kontrollerne i bf2.
cyberPanda Skrevet 25. november 2005 Skrevet 25. november 2005 jeg skjønner ikke helt problemet. spesielt det med helikopter, man skal lissom være to for å bruke et effektivt da, det er ingen bug.
Leeds2k Skrevet 26. november 2005 Forfatter Skrevet 26. november 2005 jeg skjønner ikke helt problemet.spesielt det med helikopter, man skal lissom være to for å bruke et effektivt da, det er ingen bug. 5208132[/snapback] Poenget her, er at du kan kjøre effektivt som 1, hvis du er god nok. På første banen i komplett cupen var dignitas piloten alene. i dragon valley, og han eide alt. problemet var at jeg klarte ikke endre f1 knappen til f.eks 1 eller q eller hva det no er. den vil ikke fungere.. men hvis ikke det er mulig å endre con fil etter klasser, er det mulig da å få mushjulet til å gjøre noe vettig, som f.eks å skifte til f.eks standard våpen og gren launcher? har lest ein guide til til dette på planet battlefield forumet, men skjønte ikke noe av det.
-Teddy- Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 Det går visstnok an å binde opp knapper i en eller annen fil i BF2 mappa di, vet om folk som har binda to funksjoner til en knapp osv. (F.eks parachute og skyte til mouse1) Er en post om det her et sted og men den er noen måneder gammel tror jeg. Google it.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå