ymerguer Skrevet 23. november 2005 Rapporter Del Skrevet 23. november 2005 På en pressekonferanse i går viste Fujitsu-Siemens fram sitt nye konsept: BX600-bladeservere i et 7U-chassis. AMD var også tilstede, og ga en liten pekepinn om fremtidens Opteron. Les mer Lenke til kommentar
Abacist Skrevet 23. november 2005 Rapporter Del Skrevet 23. november 2005 Hei. EMEA står gjerne for: Europe-Middle East-Africa mvh. A M D Lenke til kommentar
ymerguer Skrevet 23. november 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. november 2005 Du får gjerne ta kontakt med han og opplyse han om det også. Slik står det skrevet på visittkortet hans... Man rører da ikke folks titler - de er viktige... Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 23. november 2005 Rapporter Del Skrevet 23. november 2005 Jeg støtter ItTilFolket i at EMEA er Europe-Middle East-Africa; Frankrike, Storbritannia, Norden og Be-Ne-Lux-landene er bare et subsett. Mitt inntrykk er at bedrifter som bruker EMEA-begrepet er oftest lokalisert i USA og ser på Amerika og deler av fjerne østen som interessante, og EMEA blir da røkla. Slikt sier ganske mye om bedriftene. Lenke til kommentar
ymerguer Skrevet 23. november 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. november 2005 Selv er jeg enig i at dette kan bli upresist, men må nesten referere til det vedkommende bruker offisielt. Så kan man si litt av hvert som slike definisjoner. Ofte er det slik at man ikke helt ser detaljene for alt annet som ligger i mellom, og kanskje heller ikke legger så stor vekt på at dette skal stemme. Lenke til kommentar
Abacist Skrevet 24. november 2005 Rapporter Del Skrevet 24. november 2005 He he, jeg står fast på at min definisjon stemmer vel, her er ihvertfall Fujitsu-Siemens sin egen definisjon: http://www.fujitsu-siemens.com/visit/downl...ement_FINAL.pdf så, det som står på kortet til vedkommende, betyr nok bare at han jobber innenfor et avgrenset område av EMEA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå