k.kr Skrevet 22. november 2005 Rapporter Del Skrevet 22. november 2005 Hei, jeg var så smart å benytte meg av et tilbud fra elkjøp, og kjøpte en medion laptop. Laptopen er av type MD42721. Grafikk kortet er intergrert og etter det konsulenten på medion kundeservice fortalte var det ikke mulig å bytte ut skjermkortet. Kortet bruker av datamaskinens RAM, er det mulig og vil det ha noen effekt å dedikere mer RAM til grafikk-kortet Tusen takk for alle svar Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 22. november 2005 Rapporter Del Skrevet 22. november 2005 Nei, det vil ikke ha noen effekt i det hele tatt nesten. Dog kan du som regel endre hvor mye minne du vil dedikere til grafikkortet. Jeg aner ikke hvor i biosen du finner det på din pc, men jeg har gjort det på andre bærbare pcer med integrert grafikk. Lenke til kommentar
k.kr Skrevet 22. november 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. november 2005 Nei, det vil ikke ha noen effekt i det hele tatt nesten. Dog kan du som regel endre hvor mye minne du vil dedikere til grafikkortet. Jeg aner ikke hvor i biosen du finner det på din pc, men jeg har gjort det på andre bærbare pcer med integrert grafikk. 5193498[/snapback] Takk, for svar:) jeg har allerede dedikert maks minne i bios (64mb ) Men jeg trenger mer... er tror du det går å oppgradere bios? eller noe softvare som fikser dette? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 22. november 2005 Rapporter Del Skrevet 22. november 2005 Oppdatere bios går alltid an. Men spørs om det er ny bios til din pc, og jeg tviler nok på at du får mer enn 64mb ved ny bios. Lenke til kommentar
k.kr Skrevet 22. november 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. november 2005 ok så det blir vanskelig dette Men finnes det andre måter å få det til å gå kjappere da? Eller som i tran reklamen"" finnes det ingen utvei"" Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 22. november 2005 Rapporter Del Skrevet 22. november 2005 Det er andre ting som begrenser at du har integrert enn antall MB med minne som kan dedikeres fra systemminne. Så derfor er det lite du kan gjøre annet enn å bytte laptop. Lenke til kommentar
k.kr Skrevet 23. november 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. november 2005 Snufs, takk anywayz Lenke til kommentar
Spritfire Skrevet 23. november 2005 Rapporter Del Skrevet 23. november 2005 Hvis laptopen er nogenlunde ny har du jo elkjøps 14dagers penger tilbake garanti.. bruk den hvis mulig. Integrert grafikk er dårlige greier :\ Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 23. november 2005 Rapporter Del Skrevet 23. november 2005 Hvis laptopen er nogenlunde ny har du jo elkjøps 14dagers penger tilbake garanti.. bruk den hvis mulig. Integrert grafikk er dårlige greier :\ 5194100[/snapback] det er vel strengt tatt 30 dager... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå