Gå til innhold

batteri døende - amilo 7600


Ztaeyn

Anbefalte innlegg

hei. batteriet på min F-S amilo 7600 begynner å dø nå, har ca 30 min brukstid, av 2 timer som var max.

den er knappe 2 år gammel (1 år igjen med garanti), og den har stått 99% av tida i støpsel.

 

fujitsu sier at garanti ikke omfatter sviktende batteri, men kan de virkelig være så strenge på det når det er et år igjen av garanti og det har blitt så svakt?

Noen andre som har opplevd dette og fått nytt batteri / avslag?

 

og finner ingen epost kontakt adresse hos dem, er tvunget til å få ringt dem en dag når det passer med jobben.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hei. batteriet på min F-S amilo 7600 begynner å dø nå, har ca 30 min brukstid, av 2 timer som var max.

den er knappe 2 år gammel (1 år igjen med garanti), og den har stått 99% av tida i støpsel.

 

fujitsu sier at garanti ikke omfatter sviktende batteri, men kan de virkelig være så strenge på det når det er et år igjen av garanti og det har blitt så svakt?

Noen andre som har opplevd dette og fått nytt batteri / avslag?

 

og finner ingen epost kontakt adresse hos dem, er tvunget til å få ringt dem en dag når det passer med jobben.

5193195[/snapback]

 

Heldig du, eg har 2min :w00t:

Lenke til kommentar

Hei

 

Har også en Amilo Pc der batteriet også er dårlig.

Har bytta ut mitt batteri en gang fordi det jeg hadde begynte å bli dårlig, nå er mitt nye snart like dårlig.

Etter 1 år er batteritiden nede til 15 minutter. Kanskje Fujitsu Siemens er dårlige til å lage batterier?

Lenke til kommentar

Samme her!

 

Etter at batteritiden på min Amilo D gikk ned til ca 0 minutter (slo seg av når jeg tok ut strømforsyningen, selv om batteriet var "fullt oppladet") kjøpte jeg et nytt for ca ett år siden. Nå er levetiden på batteriet nede i ca 30 minutter og blir dårligere og dårligere for hver dag/uke.

 

Håper ikke disse dårlige batteriene er noe som kjennetegner FSC generelt?! I så fall skal jeg ligge langt unna ved valg av neste maskin... :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...