Gå til innhold

Tips- bra 2D spill til laptop


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ville foreslått Red Alert 2, som er i 2D, og som burde gå på de fleste bærbare (tror jeg nå), hvis du er interessert i litt mer avansert enn kortspill. Skulle Red Alert 2 være for krevende, så skal det mye til for at Red Alert ikke fungerer. I hvert fall i førstnevnte kan du fortsatt utfordre andre spillere på nettet, og spille online. Ellers kan du laste ned Risk II fra f.eks. VG. Tror det koster en hundrelapp. Eller en eldre utgave av Civilization. Kan også lastes ned fra VG, hvor du kan prøve spillet en times tid før du må betale. Det er mulig du til og med får civilization 3 til å fungere, og den er også 2D (http://vg.games.is/)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-9MaQoRVt

N - Way of the Ninja.

 

Jeg har spilt det LENGE, og jeg er helt hekta. Jeg vet at det bruker såpass av min prosessor at den blir varm (vifta begynner å bråke), men jeg tror det er kodet inn sånn i spillet.

 

N handler om at man er en ninja, men her er det ikke snakk om en ninja med shuriken og katana, hå nei. Det er snakk om en vaskeekte, macho ninja, helt uten våpen. Man kan ikke drepe noen. Det høres kanskje kjedelig ut? Det er det ikke. Man løper rundt på et brett (eller, 500+ brett, faktisk), og prøver å unngå å dø. Det er roboter som prøver å drepe deg, og miner. Og du må passe på at du ikke faller for langt ned, for da dør du også. Noen av brettene er sadistisk vanskelige.

 

Prøv! :love:

Lenke til kommentar
Spørs hvor gammel denne laptop'en din er, men GTA 1 og 2 er da morro. (Og gratis)

 

http://www.rockstargames.com/classics/

5192543[/snapback]

 

 

PLEASE NOTE that while this game may be downloaded for free by all who register by filling out the form on this page, it is NOT freeware and may not be mirrored or duplicated by any third parties without express written consent from Rockstar Games.

Lenke til kommentar
Spørs hvor gammel denne laptop'en din er, men GTA 1 og 2 er da morro. (Og gratis)

 

http://www.rockstargames.com/classics/

5192543[/snapback]

 

 

PLEASE NOTE that while this game may be downloaded for free by all who register by filling out the form on this page, it is NOT freeware and may not be mirrored or duplicated by any third parties without express written consent from Rockstar Games.

5194705[/snapback]

 

og hvorfor nevner du det? han har jo ikke mirrora det, han ga bare ut linken til der du kan laste det ned.

Lenke til kommentar

Jeg lager en liten liste:

 

Diablo 1 med Hellfire expansion

Diablo 2 med Lord of Destruction expansion

Starcraft med Brood War expanision

Age Of Empires 1 med Rise of Rome expanision

Age Of Empires 2 med The Conquerors expanision

Command and Conquer Tiberian Sun

Red Alert

Red Alert 2 med Yuris Revenge expanision

Warcraft 2 The Tides of Darkness

Worms Armageddon

Quake 1

Quake 2

The Settlers 1,2,og 3

Roller Coaster 1 og 2 med expanision packs

Gta 1

Gta London

Gta 2

Starwars Galactic Battlegrounds

Final Fantasy 7 for PC

Final Fantasy 8 for PC

Leisure Suit Larry 1-7

Civilization 3 (Har hørt det skal være bra, men jeg har ikke prøvd det selv)

The Sims med div. expanision packs

Sim City 3000

Baldur's gate -serien

 

Monkey Island 1-3

Day of the tentacle

Full Throttle

Beneath a steel sky

Sam & Max

Indiana Jones and the fate of atlantis

Broken Sword

 

Edit: Glemte en av de beste tidsdreperene som finnes, BridgeBuilder! :)

Endret av fargoth
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...