MyBigMouth Skrevet 22. november 2005 Rapporter Del Skrevet 22. november 2005 (endret) Jeg har kjempelyst å spille(prøve) horde. Spiller pala fra før av så dette burde si det meste. Derfor tenkte jeg at det hadde vært drittfet om vi hadde laget et HW guild. På horde faction seff. Bare finne en server osv. Åssen er oppsluttningen rundt dette på forumet? ***Oppdatert*** SERVER: TWISTING NETHER. Faction: HORDE Guildnavn: Hardware.no Endret 22. november 2005 av Rxj0n Lenke til kommentar
Walts Skrevet 22. november 2005 Rapporter Del Skrevet 22. november 2005 kan godt være med på det.. spiller pala selv og lyst til å prøve horde rouge... men vil ikek være så mye aktiv på den da.. siden jeg driver å lvler enda med paladin Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 22. november 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. november 2005 Ikke jeg heller. Jeg bare foreslår dette jeg. Spørr om det er noen som har lyst Lenke til kommentar
Walts Skrevet 22. november 2005 Rapporter Del Skrevet 22. november 2005 (endret) jeg har iallefall lyst.. hehe... har foresten startet en som er blitt lvl 6.. har penger nok til å lage guild, er på en server med low på Endret 22. november 2005 av djrabbit88 Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 22. november 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. november 2005 Hvilken server? Lenke til kommentar
Walts Skrevet 22. november 2005 Rapporter Del Skrevet 22. november 2005 husker ikke helt, den begynner på G.. neste EU server på G... er UD rouge Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 22. november 2005 Rapporter Del Skrevet 22. november 2005 PvP server, low populated/medium Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 22. november 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. november 2005 Ja seff. Men Hvor mange er med? Kan vi få med noen erfarne brukere? Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 22. november 2005 Rapporter Del Skrevet 22. november 2005 LVL 60 paladin, (før noen skal si at jeg har kjøpt den på eBay, NEI! jeg har ikke det!, har expirience som guildleder og spiller mellom 8-12 timer hver dag. Hva med Twisting Nether? Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 22. november 2005 Rapporter Del Skrevet 22. november 2005 Jeg hiver gjerne inn en alt i guildet deres! Lenke til kommentar
Walts Skrevet 22. november 2005 Rapporter Del Skrevet 22. november 2005 (endret) samme for meg... jeg joiner så lenge det er horde og på en recommended eller low populated server Endret 22. november 2005 av djrabbit88 Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 22. november 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. november 2005 Åssen er den med population? Når kan vi begynne? Hvor mye koster det å lage guild? Det er klart at ikke alle kan ha denn charen som main hele tiden, men hbadde vært fet å samlet brukerne av HW.no i et guild. Lenke til kommentar
Hjelmn Skrevet 22. november 2005 Rapporter Del Skrevet 22. november 2005 Begynn på haumarush da plz så jeg kan drepe dere Finnes ikke køer på haumarush, og den er faktisk ganske fresh, begynner vel å nærme seg 2 måneder siden den ble startet tror jeg... Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 22. november 2005 Rapporter Del Skrevet 22. november 2005 Åssen er den med population? Når kan vi begynne?Hvor mye koster det å lage guild? Det er klart at ikke alle kan ha denn charen som main hele tiden, men hbadde vært fet å samlet brukerne av HW.no i et guild. 5192268[/snapback] Koster 1 gull Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 22. november 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. november 2005 Blazter: Nei. Kane: Det klarer jo alle å skrape opp i løpet av en time....Maks.... Lenke til kommentar
Walts Skrevet 22. november 2005 Rapporter Del Skrevet 22. november 2005 jada, vis vi starter nå så hadde det vært fint.. orket ikke mer instance med paladinen min nå så må ha noe å gjøre.. men vi må prøve å bygge opp noe bra da, så ikke alle er warriors å sånt =P jeg vil være rouge =) Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 22. november 2005 Rapporter Del Skrevet 22. november 2005 (endret) Laget en alt på Twisting nether. Rxj0n /w meg ingame nick: magubrothers Endret 22. november 2005 av Kanetheheatsink Lenke til kommentar
Walts Skrevet 22. november 2005 Rapporter Del Skrevet 22. november 2005 jeg har også startet.. kaller meg djrabbit, er UD rouge Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 22. november 2005 Rapporter Del Skrevet 22. november 2005 Foreslår Chromaggus som server å starte på jeg, om det skal bli noe av. Om jeg kommer til å starte opp der selv tviler jeg på. Har nok med min raidende shaman og min levlende warrior Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 22. november 2005 Rapporter Del Skrevet 22. november 2005 Hvorfor kan dere ikke starte på Balnazzar? Der er det en seriøs lack av low-levels, og horde er også i et mindretall AV og AB er ofte oppe, mens jeg ikke har prøvd WSG her enda. Ville i alle fall vært stilig hvis dere startet her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå