Gå til innhold

Pixelfeil Radeon


proturbo

Anbefalte innlegg

Har nettopp kjøpt meg et Radeon 8500LE BBA 64MB. Jeg kjører det i 1280x1024x32 på de fleste spill, men ser antydninger til grønne pixler som flimrer over skjermen. Det skjer f. eks. i flere spill, så jeg regner med at det er enten noe galt med driverne eller med kortet.

 

Har installert de siste catalyst driverne - 6.13.10.6094 - CATALYST 02.1 for Windows XP

 

Noen forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-08-30 09:16, proturbo skrev:

Har nettopp kjøpt meg et Radeon 8500LE BBA 64MB. Jeg kjører det i 1280x1024x32 på de fleste spill, men ser antydninger til grønne pixler som flimrer over skjermen. Det skjer f. eks. i flere spill, så jeg regner med at det er enten noe galt med driverne eller med kortet.


Har installert de siste catalyst driverne - 6.13.10.6094 - CATALYST 02.1 for Windows XP


Noen forslag?


 

Prøv de aller siste driverne! Jeg hadde noe lignende problem, men det var bare i OpenGL. Jeg byttet til nyere drivere og det funkerte utmerket!

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-08-30 14:00, proturbo skrev:

excalibur: ok...høres bra ut. Får prøve de siste beta driverne i kveld. Tror det bare er i OpenGL jeg har disse pixlene, så det høres ut som driverne, som du beskriver. Hvilke drivere bør jeg installere? Er 6.14.6159 stabile?



 

Har akkurat installert de, men har lest litt rundt på rage3d.com forumet, og det er meget positive tilbakemeldinger om de! Catalyst 2.1 var faktisk de minst stabile driverne fra ATi synes jeg. De gjorde det slik at Opera og IE hang seg, men ikke noe annet... rart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...