wolf5 Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 (endret) Har hatt 2 perioder hvor jeg har spillt litt CS en uke eller 2 før jeg har spillt BF2 igjen. Begge gangene synes jeg at jeg har blitt bedre å skyte folk (som infanteri) i BF2 enn før jeg tok runden over til CS. Tenker nesten aldri på å skyte folk i hodet i tvekamp mellom 2 infanteri i BF2, men etter en stund med CS er det mest naturlig å alltid sikte på hodet, og dermed vinne tvekamper oftere. I CS blir man veldig klar over at man dreper med 1 skudd mot hodet, mens dette vanligvis ikke skjer i BF2 og dermed er det lett å glemme. 2-3 skudd i hodet dreper mot 5-10 skudd i magen? (snakker ikke om sniper) Aim for the head er mitt tips. Endret 22. november 2005 av wolf5
monzilla Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 glem ikke at det er mindre sjangse for å treffe hodet, så det blir egentlig ganske jevnet ut
El Matador Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Forskjellen er vel at man må treffe hode i BF2, mens i CS trenger man bare spraye
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå