Gå til innhold

1.9 patch features.

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ville ikke felles BG  messe opp honorsystemet ganske bra?

5190099[/snapback]

Sergeant burde gi så og så mange cp osv, så summer man på samme måte som nå opp all cp på hver factionside og dele opp rank på samme måte som nå. Jeg ser ikke problemet.

Bg på kryss av servere løser den uendelige køa på mange servere. Da jeg quita i september var køa ofte oppimot en halvtime under peak på sylvanas, og jeg ble rett og slett lei av å stå uttafor ah og masturbere i mellomtida.

Jeg ser rett og slett ikke problemet; javel, noen er fornøyd med å spille mot de samme folka døgn ut og døgn inn, men jeg tør påstå at for de aller aller fleste er det hvem man spiller _med_ som betyr noe, ikke hvem man spiller mot.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På Terenas er det minimum 45min ventetid på AB. WG er aldri oppe og AV er sjelden oppe :roll:

Håper blizzard kommer med en løsning snart for jeg er drittlei av å stå i kø.

Skrevet

Skal vel komme utvidet BG queue i neste patch, slik at en kan være i queue til alle BG samtidig, istedenfor bare en som nå.

Skrevet
If kommer fortsatt være hovedstedet for alliance virker det som, de kan gi opp Darnassus, ingen liker det stedet!

En dag bestemte jeg meg én gang for alle å besøke det stedet etter å ha hørt utallige slemme ord om det.

Alt stemmer. Kjipt, folketomt og for lange avstander. The edge of the world > centrum

Skrevet
If kommer fortsatt være hovedstedet for alliance virker det som, de kan gi opp Darnassus, ingen liker det stedet!

En dag bestemte jeg meg én gang for alle å besøke det stedet etter å ha hørt utallige slemme ord om det.

Alt stemmer. Kjipt, folketomt og for lange avstander. The edge of the world > centrum

5190701[/snapback]

Jeg liker Darnassus bedre enn SW og IF tilsammen, det er bare plasseringen som er så utrolig tåpelig. Jeg og en venn har døpt Teldrassil til Bømlo; en stor, gørrkjedelig øy (riktignok er det et tre, men allikevel)

Skrevet

blir jo dritbra med nye køsystemet.. på zul`jin er nesten alle exhalted i AV og ingen driver med det lenger.. alle driver bare med AB.. så da joiner nok andre queue for AV og AB på samme tid :) epicdagger here i come

Skrevet
På Terenas er det minimum 45min ventetid på AB. WG er aldri oppe og AV er sjelden oppe  :roll:

5190420[/snapback]

Tipper du spiller alliance da?

Spiller selv horde på terenas og har lite problemer med å komme inn i BG når det passer meg. Ikke rart alliance må vente lenge siden MANGE servere har 75 / 25% ratio ally/horde

Skrevet (endret)
På Terenas er det minimum 45min ventetid på AB. WG er aldri oppe og AV er sjelden oppe  :roll:

5190420[/snapback]

Tipper du spiller alliance da?

Spiller selv horde på terenas og har lite problemer med å komme inn i BG når det passer meg. Ikke rart alliance må vente lenge siden MANGE servere har 75 / 25% ratio ally/horde

5193712[/snapback]

Alliance ja ;)

Ifølge warcraftrealms.com så har Terenas 73/27 ratio ;)

Endret av Uderzo
Skrevet (endret)
[2.Trade]Player 1: WTS [Arcanite bar] 20g

To Player 1: Ok, I will buy it

Player 1 whispers: Sure, come to Darnassus :-)

*sigh*  :no:

5189432[/snapback]

agree.. jeg er en av de få som ikke ser frem til dette... likte MYE bedre å ha alle sammen i en by..

kor mye enklere er det ikke å få åpna en låst boks eller skaffe seg enchants når alle er i en by:(

5189467[/snapback]

Angående enchants.. Det er jo et litt leit yrke da en må stå å rope salga sine i tradechat hele tiden.. Hvem er ikke lei alle macroene som enchantere spammer i tide og utide i IF/Orgrimmar.. men slik det er, er det jo ikke annen utvei hvis en skal få solgt noe.

Hadde det ikke vært en idé at enchantere kunne laget en ferdig enchant, f.eks. "Icy Chill - Apply on a melee weapon" som kunne selges på AH...?

Endret av superreven
Skrevet

best og ha ett møtested..slik har det altid vert i virkeligheten..og i wow..

ang den enchater ide`n så gjør jeg faktisk det...smir våpen me warrioern og enchanter det med en annen katakter men ikke f...om jeg tar på icy chill på blue items :nei:

Skrevet

Angående enchants.. Det er jo et litt leit yrke da en må stå å rope salga sine i tradechat hele tiden.. Hvem er ikke lei alle macroene som enchantere spammer i tide og utide i IF/Orgrimmar.. men slik det er, er det jo ikke annen utvei hvis en skal få solgt noe.

Hadde det ikke vært en idé at enchantere kunne laget en ferdig enchant, f.eks. "Icy Chill - Apply on a melee weapon" som kunne selges på AH...?

5194220[/snapback]

Ferdige enchants på ah høres digg ut det ;)

Hadde spart masse tid på å lete etter enchanters hele tiden, og mye lettere for både kunden og enchanteren å få solgt \ kjøpt den enchant man vil ha.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...