Gå til innhold

noen som vet når spillene til 360`n kommer?

trondtrond

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Listen er feil.....eller mange av spillene kommer til å være i salg fra fredagen altså den 25.

EDIT: Altså det er om butikken velger å sette dem ut da.Dem kan ivertfal lovelig gjøre det.

Endret av _LarZen_
Skrevet

Det vet jeg ikke helt...regner med at det får bra. Di fleste har nok snart fått endel ting på lager. Når jeg spurte så sa dem at dem ikke hadde lov å sette noen av spillene i hyllene før den 26 nov.

Men om noen kommer til å gjøre dette vet jeg ikke...

Skrevet
Listen er feil.....eller mange av spillene kommer til å være i salg fra fredagen altså den 25.

5189906[/snapback]

Listen baserer seg på offisielle norske lanseringsdatoer levert av utgiver og distributør. Det er godt mulig enkelte butikker selger noen spill en uke tidligere, men utgivelseslisten blir ikke ukorrekt av den grunn.

Skrevet

tar meg en tur til byen på fredag jeg da! er sikkert et par butikker som har lagt ut spillene sine! må ha meg en sånn derre xbox-scartAV og jeg.. er ikke billig! fører MS de?

Skrevet
Den beste listen er her:

Tothegame.com

5194580[/snapback]

Helt enig. Kjempeflott side.

Skulle ønske gamespot hadde en lignende tjeneste, siden de er den mest oppdaterte spillsiden på nettet, det hender av og til at tothegame ikke er helt oppdatert på enkelte spill titler men er ikke så altfor ofte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...