olsen_1 Skrevet 20. november 2005 Skrevet 20. november 2005 (endret) hei! har kjøpt ny maskin, og aerogate II som viftestyring og temperaturmåler. spørsmålet er som følger: hvordan skal jeg koble til sensoren som skal på cpu for å få en nøyaktig måling? går nesten ikke an å sette den ved siden eller mellom kjøleren og cpu hehe link: http://www.coolermaster-europe.com/index.p...02Aerogate%20II Endret 20. november 2005 av olsen_1
Garegaupa Skrevet 20. november 2005 Skrevet 20. november 2005 (endret) Sensoren skal helst liggje så nær prosessorkjernen som mogeleg for å gje mest nøyaktig avlesing. På dei prosessorane der kjernen ligg "i det fri" er dette nokså greitt gjennomførbart (mellom anna nokre typer AMD-prosessorar, men veit ikkje kva for nokon i farten). Andre prosessorar har eit "deksel" over kjernen, og det vil ikkje vere så gunstig å montere sensoren mellom kjølaren og dette dekslet, for det vil kunne redusere kjøleevna. Det eg gjorde på min Athlon 64 X2 (som har deksel over kjernen) var å montere sensoren på sida av sjølve kjøleribba, så nær prosessoren som råd. Dette gjev eit sprik på ca. 5 grader mellom det eg får opp på viftestyringa og det eg les av i software/BIOS - langt frå perfekt, men det gjer nytta for seg... EDIT: Bileta under skulle kunne vere med på å illustrere kva eg meiner: Endret 20. november 2005 av Garegaupa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå