Gå til innhold

DVD-Mappe til filmlagring


clown

Anbefalte innlegg

Jeg har så utrolig mange dvdfilmer at jeg plassen begynner sterkt å minke. I denne sammenheng lurte jeg på om noen av dere vet om det finnes en smart måte å oppbevare filmene på. Selv tenkte jeg på et DVD-Mappe som kan innholde DVDplate og cover!

 

Noen som kan anbefale dette? kiket på denne

www.meritline.com/ cd-dvd-wallet-holder-wallets-holders.html - 101k - 19 nov 2005

 

Men for å bestille noe her må du ta tosidig kopi av bankortet ditt og faxe det over til dem etter bestilling. Noe som er uaktuelt.

 

 

Sett pris på alle forslag

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har så utrolig mange dvdfilmer at jeg plassen begynner sterkt å minke. I denne sammenheng lurte jeg på om noen av dere vet om det finnes en smart måte å oppbevare filmene på. Selv tenkte jeg på et DVD-Mappe som kan innholde DVDplate og  cover!

 

Noen som kan anbefale dette? kiket på denne

www.meritline.com/ cd-dvd-wallet-holder-wallets-holders.html - 101k - 19 nov 2005

 

Men for å bestille noe her må du ta tosidig kopi av bankortet ditt og faxe det over til dem etter bestilling. Noe som er uaktuelt.

 

 

Sett pris på alle forslag

5180561[/snapback]

 

500stk

Er det plass til dvdcover i den mappa?

Lenke til kommentar
Bare et lite spørsmål, hvor mange filmer er det snakk om? 1000, 2000 eller kanskje enda mer?

 

Jeg har Fellowes fra komplett/datakjeden som har plass til 224 CD/DVD'er. Prisen er i skrivende stund 439,-.

5180581[/snapback]

Denne du snakker om LarsP? Hvorfor ha DVD'ene i en slik mappe? Halve moroa er jo å briefe med alle filmene til venner og bekjente :) Hva gjør du med bokser og lignende? Nå ble jeg frustrert her :(

Lenke til kommentar
Denne du snakker om LarsP? Hvorfor ha DVD'ene i en slik mappe? Halve moroa er jo å briefe med alle filmene til venner og bekjente :) Hva gjør du med bokser og lignende? Nå ble jeg frustrert her :(

5181232[/snapback]

 

Var vel den der ja. Jeg sa dessuten at jeg hadde den, ikke at jeg nødvendigvis brukte den hver dag. Den er fin om man f.eks skal ut å reise eller i militæret. ;)

Lenke til kommentar
Denne du snakker om LarsP? Hvorfor ha DVD'ene i en slik mappe? Halve moroa er jo å briefe med alle filmene til venner og bekjente :) Hva gjør du med bokser og lignende? Nå ble jeg frustrert her :(

5181232[/snapback]

 

Var vel den der ja. Jeg sa dessuten at jeg hadde den, ikke at jeg nødvendigvis brukte den hver dag. Den er fin om man f.eks skal ut å reise eller i militæret. ;)

5181277[/snapback]

Ahh. Da så! Jeg ble en smule redd på dine vegne der :p Men i den mappen er det bare plass til CD'ene? Ikke CD eller DVD coverne?

Lenke til kommentar
Det er selvsagt bare platene man legger i mappa. :)

5181453[/snapback]

Hadde vært stilig om de hadde fått til en løsning der man kunne ha med coverne i tillegg. En side pr. film, der coveret (for- og baksiden) var stilt ut over CD'en, som var midtstilt nede. Man kunne dog ikke brukt det som en mappe til å dra med seg på tur og lignende, i og med at coverne hadde fort blitt brettet/slitt. Men det hadde jo vært en god løsning på plassproblemet til trådstarter :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...