Gå til innhold

Hvor ble det av norsk winxp64?


efikkan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er helt sykt dette her: Det er nå TO ÅR SIDEN det kom ut en x86-64 cpu, og nå selges det knapt en eneste cpu som ikke har støtte for dette, selv billige sempron og celeron cpuer støtter det, men likevel har Microsoft ikke kommet helt i mål hva angår OS som støtter dette. Dette er ikke mindre enn flaut flaut flaut

(Beklager trådstarter jeg bare måtte få ut litt aggresjon)

PS Er det noen som har sett Win MCE x64? -I det minste på engelsk? (Neppe)

Det må vel gå enda ett kvartal (minst) før vi ser winxp64 på norsk, og da er det jo ingen vits å kjøpe det, for det er jo da ikke så lang tid før Win Vista kommer ut...

Lenke til kommentar

Med alle driverproblemene og andre kompatibilitetsproblem som x64-har hatt er det ikkje så veldig rart at dei ikkje suser ut med det.

 

Sjølv om Microsoft ser verden som eit einaste stort BETA-testmarked. MCE trur eg at ikkje ville hatt på 64-bits, med tanke på kor mykje problem det er på 32-bitsversjonen.

Lenke til kommentar

Greit nok det Jankee

Men når de har så mye penger at de ikke vet hvor de skal gjøre av dem (det siste forsplaget var visst å kjøpe microsoft aksjer) så kunne de nå i det minste ha utviklet sin egen programvare slik at selv de som ikke er så flink i engelsk kan forstå hvordan den virker. (Det hadde nok både min lillebror, mor og kanskje bestemor satt pris på på langsikt).

Endret av Kong Basse
Lenke til kommentar
Det er helt sykt dette her: Det er nå TO ÅR SIDEN det kom ut en x86-64 cpu, og nå selges det knapt en eneste cpu som ikke har støtte for dette, selv billige sempron og celeron cpuer støtter det, men likevel har Microsoft ikke kommet helt i mål hva angår OS som støtter dette. Dette er ikke mindre enn flaut flaut flaut

(Beklager trådstarter jeg bare måtte få ut litt aggresjon)

PS Er det noen som har sett Win MCE x64? -I det minste på engelsk? (Neppe)

Det må vel gå enda ett kvartal (minst) før vi ser winxp64 på norsk, og da er det jo ingen vits å kjøpe det, for det er jo da ikke så lang tid før Win Vista kommer ut...

5180662[/snapback]

Ja det er sånn M$ er. Alt dreier seg om penger. Jeg kan for eksempel nevne at det tok 10 år før det kom en 32bits windows (386 kom i 1985, win95 i 1995). Ikke noen fare for å bryte fartsgrenser i utvikling i den gården. Det gjør ingenting at du viser litt aggresjon, for jeg er illsint på m$ selv.

 

Vi får vel bevege oss over til Linux alle sammen. Det skal i alle fall jeg (og mange andre). I ei periode skal jeg kjøre windows og linux på samme pc, men etter hvert skal det gå mer og mer over til Linux.

 

Og på toppen av det hele, svenskene har fått egen versjon av windows xp 64bit-edition, men ikke vi!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...