Gå til innhold

Anbefaling av 40" LCD-TV


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hvis budsjettet er opptil 30k så er det vel bare to seriøse kandidater, det er samsung le40m61b og philips 37pf9830. anbefaler deg å se på begge to, og gjør deg opp en mening selv. begge er å få under 30k. m61 selges vel rundtomkring for 27k nå, mens 9830 ligger på 29995 ellerno. bare noter deg at 9830 er helt håpløs å få tak i om dagen, så finner du en til en vettug pris så kjøp den ;)

Lenke til kommentar
hvis budsjettet er opptil 30k så er det vel bare to seriøse kandidater, det er samsung le40m61b og philips 37pf9830. anbefaler deg å se på begge to, og gjør deg opp en mening selv. begge er å få under 30k. m61 selges vel rundtomkring for 27k nå, mens 9830 ligger på 29995 ellerno. bare noter deg at 9830 er helt håpløs å få tak i om dagen, så finner du en til en vettug pris så kjøp den ;)

5189064[/snapback]

 

Sony har også en 40" LCD til ca 27k (på expert, sikkert billigere andre steder), som definitivt kan måle seg med samsungen.... de to stod side ved side i den butikken... husker ikke hva den heter i farta, men verdt å sjekke ut!

 

 

TorI

Endret av tor-ivar.hals
Lenke til kommentar
Sony har også en 40" LCD til ca 27k (på expert, sikkert billigere andre steder), som definitivt kan måle seg med samsungen.... de to stod side ved side i den butikken...  husker ikke hva den heter i farta, men verdt å sjekke ut!

 

 

TorI

5208877[/snapback]

 

sonyen er ikke dårlig den, men når jeg så den side ved side av samsungen så syntes jeg den så litt "tam" ut nesten.. :hm: eneste var vel at sonyen var litt hvitere i det hvite, mens samsungen var generelt sett bedre, syntes nå jeg. men det er nå bare min personlige mening.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

1360x768 blir vel det nærmeste på de fleste skjermer så vidt jeg har forstått? eller er det kanskje skjermkortet i pc'n som setter begrensningene?

 

uansett så har jeg lest at det er mange skjermer som sliter med pc oppkobling via hdmi/dvi så vga er vel og anbefale til dette.. vil tro at bildekvaliteten blir bra nok i massevis likevel. (spørs jo hvor kresen man er da.)

Lenke til kommentar

jeg har sett endel på Samsung`n jeg oxo. men jeg skal kjøre den fra pc hvor stort skjermkort må man minumum ha for å få kjørt bilde opp på skjermen, det er ikke snakk om spilling, så jeg er ikke av hengi at skjermkortet er så veldig raskt.

 

Jeg skal splitte signalet slik at jeg får kjørt bildet opp på 2 skjermer x 40". :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...