negus Skrevet 20. november 2005 Skrevet 20. november 2005 Hei, jeg har en klasse ProsjektInfo, trenger programmere alle metodene i denne klassen. import javax.swing.*; import java.awt.*; import java.awt.event.*; public class ProsjektInfo extends JFrame implements ActionListener { private JTextField person, tittel, klasse, fag; private JTextField[] navn; private JButton reg, elevstatus, klassestatus; private JTextArea output; private Fag faget; private JTextField karakter; public ProsjektInfo() { super( "Prosjektregistrering" ); Container c = getContentPane(); c.setLayout( new FlowLayout() ); c.add(new JLabel("-------------- Registering av prosjektarbeider" + " ---------------")); fag = new JTextField(15 ); c.add(new JLabel("Fagnavn:")); c.add(fag); klasse = new JTextField(3); c.add(new JLabel("Klasse")); c.add(klasse); navn = new JTextField[ 3 ]; for ( int i = 0; i < navn.length; i++ ) { navn[ i ] = new JTextField( 25 ); c.add( new JLabel( "Navn: " ) ); c.add( navn[ i ] ); } c.add(new JLabel("Prosjektarbeidets tittel: ")); tittel = new JTextField(19); c.add(tittel); karakter = new JTextField(2); c.add( new JLabel("Karakter" ) ); c.add(karakter); reg = new JButton( "Registrer innlevering" ); reg.addActionListener( this ); elevstatus = new JButton( "Elevstatus" ); elevstatus.addActionListener( this ); klassestatus = new JButton( "Status for klasse" ); klassestatus.addActionListener( this ); c.add(reg); c.add( klassestatus); output = new JTextArea( 10, 30 ); output.setEditable( false ); c.add( new JScrollPane(output) ); c.add( new JLabel( "Navn:" ) ); person = new JTextField( 18 ); c.add(person); c.add( elevstatus ); faget = new Fag("Filosofi", "1A", 25); setDefaultCloseOperation( JFrame.EXIT_ON_CLOSE ); setSize( 350, 450 ); setVisible( true ); } public void klasseStatus() { } public void elevStatus() { } public void registrer() { } Trenger hjelp!
mikaelandre Skrevet 20. november 2005 Skrevet 20. november 2005 kanskje du kan gjøre leksene dine selv?
negus Skrevet 20. november 2005 Forfatter Skrevet 20. november 2005 kanskje du kan gjøre leksene dine selv? 5180553[/snapback] det gjør jeg, sitter hele tida bare med programmering, mais det er litt vanskelig stoff for å ta det alene
AssKicR Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 (endret) Hehe. Oppgave 4 ja.. Du fikk til resten uten problemer? http://www.iu.hio.no/~kjetilg/uvstoff/prog/oppg/oblig3.html Kontakt meg på msn hvis det blir for vanskelig for deg da. Kan sikkert gi noen tips Endret 21. november 2005 av AssKicR
JohndoeMAKT Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Hmm, de oppgavene vi fikk var vanskeligere enn dette. (Går andre året IT på IU) Dersom du ikke får det til eller ikke får tak i AssKicR så kan du muligens sende meg en PM så kan jeg se på saken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå