DE1 Skrevet 20. november 2005 Rapporter Del Skrevet 20. november 2005 (endret) Ble en dårlig topic. Men jeg er ute etter å prøve ut forskjellige demoer fra www.download.com - BILSPILL Selv har jeg lastet ned Flatout og synes det er genialt. Noen andre som har bra bilspill man kan laste ned fra denne siden (eller andre) Edit: Man kan vel også legge inn litt om hva spillet går ut på? Flatout: - Her går spillet ut på å komme først i mål, man kjører Derby`er og det er også meningen å ødelegge hverandre. Fantastisk genialt spill! Endret 20. november 2005 av DE1 Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 20. november 2005 Rapporter Del Skrevet 20. november 2005 Ble en dårlig topic. Men jeg er ute etter å prøve ut forskjellige demoer fra www.download.com - BILSPILL Selv har jeg lastet ned Flatout og synes det er genialt. Noen andre som har bra bilspill man kan laste ned fra denne siden (eller andre) Edit: Man kan vel også legge inn litt om hva spillet går ut på? Flatout: - Her går spillet ut på å komme først i mål, man kjører Derby`er og det er også meningen å ødelegge hverandre. Fantastisk genialt spill! 5179934[/snapback] Vet desverre ikke om noe andre bra spill derifra, er ikke mye på den siden. Men hvis du er interessert i Flatout, Flatout 2 kommer til neste år Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 20. november 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. november 2005 Ble en dårlig topic. Men jeg er ute etter å prøve ut forskjellige demoer fra www.download.com - BILSPILL Selv har jeg lastet ned Flatout og synes det er genialt. Noen andre som har bra bilspill man kan laste ned fra denne siden (eller andre) Edit: Man kan vel også legge inn litt om hva spillet går ut på? Flatout: - Her går spillet ut på å komme først i mål, man kjører Derby`er og det er også meningen å ødelegge hverandre. Fantastisk genialt spill! 5179934[/snapback] Vet desverre ikke om noe andre bra spill derifra, er ikke mye på den siden. Men hvis du er interessert i Flatout, Flatout 2 kommer til neste år 5180974[/snapback] Gleder meg! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 20. november 2005 Rapporter Del Skrevet 20. november 2005 NFS:Most Wanted er ganske underholdene.. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 20. november 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. november 2005 Huff, det går ikke på pcen min det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå