Crispin Skrevet 20. november 2005 Skrevet 20. november 2005 Det er mitt spørsmål. Jeg har nå hatt Emberstone staff siden rundt lvl 20. Skulle vel kanskje ha byttet den ut? Så jeg lurer litt på hvilken våpen som er tilgjenlige, Illusionary rod er vel innen rekkevidde snart, men er det et bra Druid våpen? Fortell meg gjerne om litt annet gear også viss dere vil. Takk for all hjelp.
Amon Amarth Skrevet 20. november 2005 Skrevet 20. november 2005 Kan jo skaffe deg illusionary sånn at du har en caster staff, så når du kommer litt opp i lvlene, så skaffer du deg Mograin's Might, som dropper i Cathedral, ellers er det vel kjekt med masse stam / agi /str gear til cat/bear form =)
ka1ser Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Illusionary Rod dropper i SM, og det gjør vel Mograin's Might også. Så kanskje bare velg den av de 2 som dropper først? Jeg er resto druid med Illusionary Rod.
Maynard James Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 hva me den macen som dropper i gnomeregan? av han crowd pummeler?
Griznah Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 http://thottbot.com/?i=7647 Enkelt og greit.
Acedia Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 (endret) Yes, den macen Sub-Lock <3 anbefaler er veldig fin for en feral druid. Den vil holde en god stund vil jeg tro, vet ikke om så mange andre macer som gir bedre stats rundt den levelen. Når du når lvl 45 bør du snuse litt på Blanchard's Stout, som etter min mening virker som en veldig bra Feral druid mace. Endret 22. november 2005 av Hansidu
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå