Langbein Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 (endret) Noen som har tips om en slik, som kunne vært fint på eldre maskiner som ikke liker python og java? Har forsåvidt brukt ctorrent men virker ikke som den utvikles lenger, og den har problemer med flere trackere EDIT: btdownloadheadless.py går til nød men ikke hvis man skal seede/leeche mye på en gang. Emnefeltet var litt kort, men det er altså snakk om en klient til linux/unix. Endret 19. november 2005 av Langbein
Shruggie Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Beklager... Leter selv etter en grafisk klient, men er stuck med Azureus inntil videre...
Langbein Skrevet 22. november 2005 Forfatter Skrevet 22. november 2005 rtorrent er fin. 5182728[/snapback] Den var rett og slett genial med fancy ncurses-grensesnitt Eneste var at jeg slet litt med kompileringen for fant ingen ferdig pakke til sarge, bare unstable. Men det ordna seg til slutt.
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 jeg bruker gui versjonen av BitTorrent klienten. funker glimrende og er lite ressurskrevende hos meg ihvertfall
Langbein Skrevet 27. november 2005 Forfatter Skrevet 27. november 2005 Hvordan starte bittorrent i debian? 5214863[/snapback] Hvis det er enten den orginale bittorrent eller bittornado, kan du kjøre enten med eller uten GUI. Jeg kjører alltid uten fordi jeg starter den gjennom screen, så jeg kan fjernstyre med den lett med ssh. Da er det bare å kjøre: btdownloadheadless.py torrentfil Fins også mange opsjoner som du får lista opp om du kjører programmet uten noen torrentfil. Opsjoner jeg ofte bruker i bittornado: --minport n --maxport n --saveas katalog --max_upload_rate KB
Lindsay Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 Jo nå tenkte jeg på den GUI saken jeg da først og fremst og heller ta det litt etter litt på ssh,lurte bare da på hvordan du startet bittorrent.
Langbein Skrevet 27. november 2005 Forfatter Skrevet 27. november 2005 (endret) Jo nå tenkte jeg på den GUI saken jeg da først og fremst og heller ta det litt etter litt på ssh,lurte bare da på hvordan du startet bittorrent. 5215236[/snapback] Jeg syns ikke GUI i den orginale klienten er noe særlig, ikke bittornado heller. Derfor velger jeg å ikke bruke det. GUIet tar bare opp ekstra ressurser, og gjør det mer kronglete å fjernstyre siden man da må bruke vnc eller noe. Vil du ha noe fancy med bells and whistles anbefaler jeg heller Azureus. Endret 27. november 2005 av Langbein
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 Jo nå tenkte jeg på den GUI saken jeg da først og fremst og heller ta det litt etter litt på ssh,lurte bare da på hvordan du startet bittorrent. 5215236[/snapback] for å starte BitTorrent i GUI modus skriver du bare "btdownloadgui.py &" i konsollen. men den pleier også å legge seg inn på startmenyen. hvis GUI er det viktigste så anbefaler jeg heller som LangBein over å installere f.eks Azureus. flott grensesnitt og mye mer funksjonalitet og..
Fjoggs Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 Enkelte bittorrent klineter starter kun hvis du åpner den med en torrent. Dermed må du laste ned en torrent og kjøre programmet med den fila.
olear Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 screen -S torrent btlaunchmanycurses.py --max_upload_rate <value> --max_download_rate <value> /en/plass Dekker alle behov
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå