J@cob Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Jeg har da lasta ned et par addons og lagt de i mappen Addons-Interface, men de kommer fortsatt ikke opp... har jeg lagt de i feil mappe?
Plomma2 Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 \World of Warcraft\Interface\addons Pathen ser sånn ut?
Amon Amarth Skrevet 20. november 2005 Skrevet 20. november 2005 Vist du har lagt dem riktig, så må du "loade" dem fra der man velger charakter... nede i venster hjørne finner du en ny liten "knapp" som det står 'Addons' på =)
Nitrius Skrevet 20. november 2005 Skrevet 20. november 2005 Riktig slik som folket sier her. En liten ting som jeg har lagt merke til nå, etter at jeg har begynt å spille WoW igjen, er at "addone" knappen forsvinner hvis man er inni spillet og logger ut igjen til "velge character screenet" noen andre som har lagt merke til dette? Altså "addone" knappen vises bare når jeg har logget inn, etter at jeg har skrivd inn brukernavn og passord.
Gjest Skrevet 20. november 2005 Skrevet 20. november 2005 Jeg har samme problem som J@cob, jeg tror jeg trenger å zippe dem. skal man exrtacte eller zippe??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå