Gå til innhold

Kan jeg få HD-oppløsning på min HP L2335?


apwr

Anbefalte innlegg

Jeg har overnevnte PC-skjerm, og ønsker å koble en XBOX 360 til denne. Hvilke kabler må jeg benytte for å oppnå HD-oppløsning (720p, 1080i)?

 

Spesifikasjoner:

Fem typer kontakter, inkludert én 15-pinners mini D-sub VGA, én DVI-I (VGA analog og digital inngang), én komposittvideo, én s-video, ett sett med komponentvideo-innganger

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1: Du bruker IKKE komponent for HD signaler, men HDMI.

2: Om tv'en din støtter HD finner du at ved å lese på hjemmesidene til produsenten, om den er HD ready eller hd kompatibel. HD ready er klart best, HD kompatibel er kun at den omkoder signalene.

3: 720i, 720p, 1080i er rene HD formater.

4: Selv om du har DVI er det ikke sikkert den er HD klar!!! Langt i fra

5: du får kjøpt HDMI - DVI kabler overalt, fortsatt MYE bedre enn komponent!!

Lenke til kommentar

Tror da ikke xbox 360 støtter verken DVI eller HDMI? Mener M$ har sagt at det kan komme i senere utgaver av xbox 360. Ut over det finnes det vel ingen grunn til at L2335 ikke skal fungere sammen med xbox 360 like godt som en vanlig HD-TV? De som sa at det ikke lot seg gjøre, hvilken grunn gav de? Eneste grunnen jeg kan se er om L2335 sine innganger ikke støtter så høye oppløsninger over analoge overføringer.

 

Til informasjon så er HP L2335 en 23" LCD skjerm med oppløsning 1920x1200.

Lenke til kommentar
1: Du bruker IKKE komponent for HD signaler, men HDMI.

2: Om tv'en din støtter HD finner du at ved å lese på hjemmesidene til produsenten, om den er HD ready eller hd kompatibel. HD ready er klart best, HD kompatibel er kun at den omkoder signalene.

3: 720i, 720p, 1080i er rene HD formater.

4: Selv om du har DVI er det ikke sikkert den er HD klar! Langt i fra

5: du får kjøpt HDMI - DVI kabler overalt, fortsatt MYE bedre enn komponent!!

5179674[/snapback]

 

Vet du i det hele tatt hva komponent er for noe? Begynner nesten å lure litt her...

Lenke til kommentar
1: Du bruker IKKE komponent for HD signaler, men HDMI.

2: Om tv'en din støtter HD finner du at ved å lese på hjemmesidene til produsenten, om den er HD ready eller hd kompatibel. HD ready er klart best, HD kompatibel er kun at den omkoder signalene.

3: 720i, 720p, 1080i er rene HD formater.

4: Selv om du har DVI er det ikke sikkert den er HD klar! Langt i fra

5: du får kjøpt HDMI - DVI kabler overalt, fortsatt MYE bedre enn komponent!!

5179674[/snapback]

 

Vet du i det hele tatt hva komponent er for noe? Begynner nesten å lure litt her...

5180681[/snapback]

 

Eh, ja! En komponent inngang gir ikke like bra bilde som DVI eller HDMI, sier seg selv!!

 

801798b.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...