ct Skrevet 18. november 2005 Rapporter Del Skrevet 18. november 2005 Har begynnt å bruke dette programmet nå og er veldig fornøyd, men det er en ting jeg ikke finner ut av. Når jeg legger inn ny musikk på pc'en, hvordan får jeg Winamp til å oppdatere, slik at den nye musikken kommer med i Winamp Library? Lenke til kommentar
Slettetavmeg Skrevet 19. november 2005 Rapporter Del Skrevet 19. november 2005 Du merker mappene du har lagt til, høyreklikker og velger enqueue in Winamp. Lenke til kommentar
ct Skrevet 20. november 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. november 2005 Takk for svar! Da får jeg lagt dem til i spillelisten, men jeg får ikke den nye musikken opp når jeg søker i winamp. Noen som vet hvordan jeg ordner dette? Lenke til kommentar
NooN Skrevet 20. november 2005 Rapporter Del Skrevet 20. november 2005 du må legge til "watch folders" i instillingene til winamp library. så kan du velge hvor ofte den skal søke, eller om du gjør det manuellt. Lenke til kommentar
ct Skrevet 20. november 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. november 2005 Finner ikke det valget under innstillingene... Bruker versjen 2.95 Lenke til kommentar
NooN Skrevet 20. november 2005 Rapporter Del Skrevet 20. november 2005 hmm... kanskje det ikke er sånn på 2.95 versjonen da... mener jeg har brukt det i 2.91 eller noe sånt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå