Gå til innhold

Trenger programvare til Audigy 2 lydkort [LØST]

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har desverre ikke CDen til lydkortet mitt lenger, og tenkte det hadde vært kjekt med programvaren. Vet noen hvor man kan laste ned denne? Lydkort: Creative Audigy 2 (board: SB0240)

Endret av torkelma
Videoannonse
Annonse
Skrevet
www.creative.com eller www.soundblaster.com

5170899[/snapback]

Nei, de har ikke denne liggende. De har kun oppgraderinger. Hadde håpet den lå et annet sted på nettet. Får kanskje ta kontakt med creative og se om jeg får noe hjelp.

Skrevet

Creative har den policyen at det kun er oppdateringer som kan lastes ned.

Så hvis du har mistet orginalcden, så må du enten ta kontakt med Creative eller du må kjenne noen som du kan låne cden av. Jeg har bare cden til Audigy, så jeg kan desverre ikke hjelpe deg.

Skrevet

Hei

Jeg har Audigy 2 lydkort og isntallerer alt fra creative sin web. Legger ikke inn software på forhånd. Men det er en del spesial software på cd/dvd som du ikke får tak i på nettet. Drivere og avspillingsprogrammer samt noe annet finner du der

MVH

gvbrod

Skrevet
Nice service? Hvor tok du kontakt og hva kostet dette?

5171416[/snapback]

Jeg tok kontakt via www.creative.com, og fikk beskjed at det kostet 60 kr inkl. porto for en ny bundle til kortet. Så da sender de meg en komplett ny bundle.

Skrevet

for 60kr?

dårlig service bare fordi de vil prøve å stoppe folk med eldre versjoner av lydkortene å laste ned nyere programvare som kanskje kan forbedre opplevelsen av lydkortet i forhold til programvaren som fulgte med... sikkert for å få folk til å kjøpe nytt lydkort istedet... Det irriterer så grenseløst at de ikke legger slike ting tilgjengelige for nedlasting... og tar seg penger for å sende det... koster penger + du må vente på posten? :thumbdown:

Skrevet (endret)
for 60kr?

dårlig service bare fordi de vil prøve å stoppe folk med eldre versjoner av lydkortene å laste ned nyere programvare som kanskje kan forbedre opplevelsen av lydkortet i forhold til programvaren som fulgte med... sikkert for å få folk til å kjøpe nytt lydkort istedet... Det irriterer så grenseløst at de ikke legger slike ting tilgjengelige for nedlasting... og tar seg penger for å sende det... koster penger + du må vente på posten? :thumbdown:

5171964[/snapback]

Enig i det, men men.... Sånn er creative.

Vet ikke hva som er i bundelen? Sikkert manual + CD

CD'en jeg får har all siste versjoner av programmer, i følge Creative

Endret av torkelma

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...