Nitrius Skrevet 17. november 2005 Rapporter Del Skrevet 17. november 2005 At testet nettopp ut fraps, så tok å opnet åpnet et spill(star wars galaxies i dette tilfellet) også begynte jeg å ta opp litt. Når jeg var ferdig tok jeg turen til fraps mappen for å se det jeg har tatt opp, og da er ikke lyden i spillet med, og ja har krysset av for "recording sound" det jeg kan høre er at jeg selv snakker i micen. Headsettet jeg bruker er Plantronics Gamecom Pro 1 som da er et USB headset, med "innebygd lydkort" vis det kan hjelpe noe.. Evt. Finnes det noen gratis gode spill opptaks program? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 17. november 2005 Rapporter Del Skrevet 17. november 2005 Om jeg husker rett kan du jo velge hvilken lydkanal den skal ta opp fra. Velg rett device og input and Bob's your uncle. For å velge recording device kjører du sndvol32.exe, options, properties, recording, ok, velger den kanalen du vil ta opp fra (sannsyligvis "wave out mix"), stiller opp volumet. Sett så input i fraps på default (som da skal bli "wave out mix") og record alt du vill. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 18. november 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. november 2005 På innspilling der kan jeg bare velge "wave in". Er vel fordi dette er et USB headset med eget innebygd lydkort, vet at jeg har det du nevner før, med et gamlere headset jeg har hatt. Ingen andre som kan komme på noe? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 11. desember 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. desember 2005 Ingen som har noen tips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå