NightKeeper Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Vet ikke om den er postet før, men skitt au, have a laugh. WR=Warrior GM=Game master WR: Id like to file a report on a shaman using hacks. GM: Certainly tell me his name and what happened. WR: Well his name is OvErPoWaReD and this is what happened, I see this guy mining some stuff so I decide to leave him alone, Then he lighting bolts me, Then when im running at him this is when the first hack comes into play, GET THIS he uses his frost shock move that has a 50% slowing speed FOR EIGHT SECONDS! GM: No, that's not a hack. That's the correct time. WR:...But isn't the cooldown six seconds? GM: Correct. WR: Wait a min...nevermind anywho after he kites me with this for awhile I finally resist one and come in for some melee (Keep in mind im at half health from the shocks) I expect this wimp caster to pull out ya know like a staff or dagger...What does he whip out? A frickin Arcanite Reaper! GM:Yep shamans can use 2h axes and 2h Maces... WR:...Really? GM: Ya rly. WR:uhh..ok then but HERE IS A DEFINITE HACK. While I was fighting him in melee, Im getting struck with 300 plus damage every time I swing! Then he's throwing in hits that come in 3 swings a flash and each hit a higher number than the last! GM: That would be his lightning shield and his windfury. WR: Woah, Isn't that kinda cheap? GM: I don't program the shaman sir, but please continue. WR: Well by this point I have to hamstring him and go back to use a runecloth bandage for a heal bringing me back up to 75%, Then when im about to reingage a rouge comes up from behind him and starts killing him, when he starts fighting the rouge, I rejoin the attack, after awhile we kill him... the rouge hearthed and as I was walking away not more than eight seconds after we killed him HE POPS BACK UP LIKE A NINJA ZOMBIE then casts an insta heal for 1700 health! GM: That would be his natures swiftness and his resurrection ability. WR: Oh cmon! What the hell is this! GM: The shaman...but please continue. WR: Well then he starts setting down totems and I thought "Phew ill just destroy these little things with a thunder clap" I thunder clap, none of em go down! Definite Hack, Correct? GM: Yep. WR: Really? GM: Nope just kidding, Totems arent affected by AOE attacks. WR: For the love of Prickly Pete! WR: Well after that a friendly druid ran by gave me some buffs and went on his way, then right as im about to reingage, he makes all the buffs go away! GM: Yeah, that's his purge ability... WR: Holy crap. GM: Tell me about it. WR: Did I mention this whole fight took place in the water, and he was walking on it? GM: They can do that. WR: o.0 :!: :!: :!:
mobilfreek Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 ganske morsom dem:P shaman= Ûberhaxo0r
Loeve Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 fake. edit: skriver for å oppfylle 14 tegn 5170124[/snapback] O RLY? (Genial historie, minner meg noe jævlig om Gamedev-pappaen og sønnen som fikk sin egen klasse :])
Thorsen Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Faktisk beviser den siste delen at shamanen er en haxxor Shamaners water walking funker nemlig bare til de tar skade.....
Ildflue Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 Shamans er lette Warriors er det som er vanskeligst <- Hunter da
d0ppler Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 (endret) Shamans er lette Warriors er det som er vanskeligst <- Hunter da 5170913[/snapback] syns du warriors er vanskelig å ta som hunter?? det er den letteste klassen å ta etter rogues. shamans derimot er jævlige 1 mot 1. Eneste måten jeg klarer å ta shamans på er å mana-kite dem til døde, for deretter repetere viper-sting konstant, slik at dem har null mana, ikke én, men NULL. Endret 18. november 2005 av dga01
Ildflue Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 Shamans er lette Warriors er det som er vanskeligst <- Hunter da 5170913[/snapback] syns du warriors er vanskelig å ta som hunter?? det er den letteste klassen å ta etter rogues. shamans derimot er jævlige 1 mot 1. Eneste måten jeg klarer å ta shamans på er å mana-kite dem til døde, for deretter repetere viper-sting konstant, slik at dem har null mana, ikke én, men NULL. 5171236[/snapback] Shamans har ingenting mot en Marksmanship hunter. Warriors med instersept og hamstring derimot . De er den eneste klassen jeg kan ha problemer med.
A|3x Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 Trap , retrap,imune 5171524[/snapback] fixed!
Xeenon_ Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 trap, retrap, immune, intercept, MS MS MS MS execute død hunter
different Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 (endret) trap, retrap, intercept, *0 rage*, wing clip, hamstring, scatter shot, kite, død warrior 5171802[/snapback] Fixed. Det skjer som regel, med mindre hunteren er komplett ubrukelig. Endret 18. november 2005 av emes
Der Kommissar Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 Vel, kan si meg enig i at shamans er litt sånn heftige . Spiller en selv, 38 atm, og moser omtrent alle klasser flere levler over meg. Tok blandt annet en lvl 43 paladin i går. Ikke sjans om jeg hadde klart det samme med roguen min (men tok mages i lvl 60 da jeg var lvl 51 ).
Solid Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 Cry more newbs. Seriøst jeg er lei av shaman grining. Learn to love them
Xeenon_ Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 trap, retrap, intercept, *0 rage*, wing clip, hamstring, scatter shot, kite, død warrior 5171802[/snapback] Fixed. Det skjer som regel, med mindre hunteren er komplett ubrukelig. 5171921[/snapback] Da har i så fall _alle_ huntere jeg har PvPet mot vært ubrukelige.
akristina92 Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 Tja. Jeg tapte da mot en level 36 Hunter da jeg var i 41(Warrior). Har faktisk fått flere kommentarer om at jeg kan spille min klasse, og jeg hadde ikke dårlig equip. Hunteren kita og la ut traps HELE tida OnTopic: Haha! Sikkert fake, men morsomt! :!:
csboy Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 (endret) Vel, kan si meg enig i at shamans er litt sånn heftige . Spiller en selv, 38 atm, og moser omtrent alle klasser flere levler over meg. Tok blandt annet en lvl 43 paladin i går. Ikke sjans om jeg hadde klart det samme med roguen min (men tok mages i lvl 60 da jeg var lvl 51 ). 5172044[/snapback] Som rogue tar jeg gjerne 4-5 lvler høyere shamans. F.eks igår drepte jeg og en kammerat av meg som også er rogue, en lvl 34 og en lvl 32 shammy. Vi er lvl 29 og 25 Edit: Magen min hadde ihvertfall ikke hatt noe problem mot en lvl 51 rogue Endret 18. november 2005 av csboy
akristina92 Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 learn 2 play nub. alt jeg har å si... 5174357[/snapback] Sikter du til meg nå?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå