Polar Pål Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Når jeg skrev GTA:SA som er "true crime" så mente jeg jo at det spillet er mye mer kriminelt og rått en True Crime.Tror også det skal noe til for at True Crime skal kunne danke ut SA. 5184941[/snapback] True Crime - Streets of LA danker ut GTA-SA. Men det er etter smak og behag. I True Crime er du purk, og i GTA er du skurk. Ganske stor forskjell egentlig. Kan ikke sammenlignes. Jeg personlig likte ikke GTA:SA noe spesielt. 5191915[/snapback] GTA: San Andreas er et langt bedre, mer variert og bedre gjennomført spill enn True Crime: LA. Men jeg skal likevel sjekke om New York er noe å kjøpe, for det var jo en viss underholdning i det første spillet. Spillet hadde en helt grei historie som ble ødelagt av blant annet de demonene. Men jeg synes det var gøy og farte rundt og gjøre små politioppdrag.
Macao Skrevet 23. november 2005 Forfatter Skrevet 23. november 2005 Sant nok det og er sikkert sånn at om man liker f.eks GTA best så skal det mye til for at en annet spill innen samme sjanger skal kunne utkonkurrere det. Må få like det en liker best selv. Ellers fuck it! Spiller det til PS2 er det forskjeller på plattformene når det gjelder grafikk. Hørte det muligens skulle være bedre til xbox?+
TheOats Skrevet 24. november 2005 Skrevet 24. november 2005 Gamespot - 4.3. Overrasker meg ikke 5199285[/snapback] Av 5 eller 10?
zeox Skrevet 24. november 2005 Skrevet 24. november 2005 (endret) Gamespot - 4.3. Overrasker meg ikke 5199285[/snapback] Av 5 eller 10? 5199629[/snapback] Av 10. Endret 24. november 2005 av ]zeOx[
TheOats Skrevet 24. november 2005 Skrevet 24. november 2005 Gamespot - 4.3. Overrasker meg ikke 5199285[/snapback] Av 5 eller 10? 5199629[/snapback] Av 10. 5200280[/snapback] Hehehe er (av en eller annen grund) ikke overasket heller.
Polar Pål Skrevet 24. november 2005 Skrevet 24. november 2005 Hehe, når Gamespot gir en såpass dårlig karakter da er det kun to muligheter: Spillet er elendig eller de Rockstar har kjøpt seg inn i Gamespot (vi så jo San-Andreas anmeldelsen, haha!)
Macao Skrevet 24. november 2005 Forfatter Skrevet 24. november 2005 Har du tenkt på at det at man er putk stiller en i en stilling til å gjøre syykt mye "lovlig", og man velger lett i dette spillet om man skal være "good"-, eller "bad" cop. Så jævla fett når man glider rundt i byen og bare drar opp politi skiltet når man trenger noe!
invalid_user Skrevet 24. november 2005 Skrevet 24. november 2005 Noen som vet om spillet kommer til PC?
Macao Skrevet 25. november 2005 Forfatter Skrevet 25. november 2005 dere har helt rett kommer ikke til pc..
TheOats Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 Har du tenkt på at det at man er putk stiller en i en stilling til å gjøre syykt mye "lovlig", og man velger lett i dette spillet om man skal være "good"-, eller "bad" cop. Så jævla fett når man glider rundt i byen og bare drar opp politi skiltet når man trenger noe! 5202619[/snapback] I gta: Det er så jævlig fett når men glider rundt i byen og bare drar opp gunnerene og kansje har med deg en bad ass gjeng av "hood rats" når men trenger noe.
funkiee Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 spilt dette i over 1uke nå og er ett bra spill men med endel bugs.
Macao Skrevet 27. november 2005 Forfatter Skrevet 27. november 2005 Bugs suger!!, men er jo et totalt vanlig fenomen nå til dags. Synd de ikke har tid å teste spillene skikkelig for de slippes så man slipper dette. Hadde vel vært en konge jobb til dere playboyer:)
Fedorov Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 Spillet er helt bedritent dårlig. At det er så mange her som faktisk liker spillet er helt skremmende. Ser all reklamen for spillet på TV har virket. Alt som trengs i disse dager det.
Macao Skrevet 28. november 2005 Forfatter Skrevet 28. november 2005 Hvordan kan du si at spillet er bedritent dårlig!!?? Kanskje det heller er du som er påvirket av negativ omtale fra enkelte spillemagasiner etc.
Deadringer Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 syntes det første TC spillet var elendig jeg. snakk om dårlig gjennomført spill.
TheOats Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 Hvordan kan du si at spillet er bedritent dårlig!!?? Kanskje det heller er du som er påvirket av negativ omtale fra enkelte spillemagasiner etc. 5221665[/snapback] Det er en undervurdering av Macao, og bare gjetting. Skamme seg bør du.
Hr. Jenssen Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 ingen andre en meg som slutta å spille det da det kom demoner og monstere inn i blide.. 5179911[/snapback] *tenke seg om* Hehe.. Det var litt sykt ja, men ingen grunn til å stoppe å spille det fordi. Med mindre du ble for redd eller noe da? menmen.. Ellers så var det et sinnsykt konge spill om man ser bort ifra alle bugs. 5180664[/snapback] Var litt sprøtt, akkurat som "form dusk to dawn" plutselig masse vampyrer. 5180690[/snapback] Nei, egentlig ikke, da From Dusk Till Dawn er en Vampyr/Splatter-film, mens True Crime egentlig skulle være et spill som skulle være så mye bedre enn GTA-serien. Min mening om True Crime: Streets Of L.A.? Vel, for å si det sånn så angrer jeg hver dag på at jeg brukte fire hele brenner-CD'er på det...
TheOats Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 ingen andre en meg som slutta å spille det da det kom demoner og monstere inn i blide.. 5179911[/snapback] *tenke seg om* Hehe.. Det var litt sykt ja, men ingen grunn til å stoppe å spille det fordi. Med mindre du ble for redd eller noe da? menmen.. Ellers så var det et sinnsykt konge spill om man ser bort ifra alle bugs. 5180664[/snapback] Var litt sprøtt, akkurat som "form dusk to dawn" plutselig masse vampyrer. 5180690[/snapback] Nei, egentlig ikke, da From Dusk Till Dawn er en Vampyr/Splatter-film, mens True Crime egentlig skulle være et spill som skulle være så mye bedre enn GTA-serien. Min mening om True Crime: Streets Of L.A.? Vel, for å si det sånn så angrer jeg hver dag på at jeg brukte fire hele brenner-CD'er på det... 5224721[/snapback] Men når jeg så filmen så viste jeg ikke hva jeg så på (det var på tv) og det så gøy ut helt til vampyrene kom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå