Gå til innhold

Hvordan er True Crime New York City?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei venter i spening på True Crime- New York City :roll: Sjekket på hjemmesiden www.truecrime.com at release datoen er satt til 25. novenber. Altså bare 2 uker til!! Spillte enern mye og må si jeg har store forventninger til dette spillet. Er det noen der ute som har fått testet spillet og kan gi en liten tilbakemelding?? Si fra om det er noe som er verdt å vit kos kos dere i spennig..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det første True Crime var i min mening ikke ferdig når de gav det ut.

Det hadde så mange bugs, att jeg kommer til å skrike i redsel når jeg ser oppfølgeren i butikkhyllene. "Omfg, bug invasion - flee the scene!"

Skrevet

Godt mulig at det var mye bugs, og det er derfor de har utsatt utgivelses dato for dette spillet for å unngå at det samme skjer. Regner med at det er ganske hardt press i spillebransjen for å gi ut spillene i riktig tid, og da skjer ting som dette. Samme greiene med Nokia, men du slutter ikke kjøpe Nokia av den grunn? Ikke om jeg vet om du har nokia, men du skjønner poenget?? :yes:

At enern hadde bugs bør ikke være et argument til ikke å spille toern om du likte spillet ellers. Men det er opp til deg. Gleder meg personlig til å spille det.

:w00t:

Skrevet

1'ern hadde helt grei underholdningsverdi. Jeg synes ikke det var overbugget, men spillet hadde ikke like mye å by på i forhold til GTA og Mafia. Men for all del, 2'ern kan bli bedre.

Skrevet

1'ern er vel True Crime - Streets Of LA. ?

Har den stående her i hyllen jeg :love:

I begynnelsen whinet jeg faktisk på forumet at det sugde, men etter en stund begynte jeg å like det, og fant til slutt ut at det er virkelig et av favoritt spillene mine :dribble:

MASSE bugs ja, men konseptet er så bra, og alle de forskjellige tingene man kan gjøre.. Elsker det..

Nå tror jeg faktisk jeg skal installere det igjen..

Lurer på om jeg skal kjøpe True Crime - New York City også..

Synes dette spillet er så myye bedre enn GTA.. På konseptet altså, men det er MIN mening. Vil ikke starte noen diskusjon om dette nå.

Skrevet

:tease: Godt å se at det finnes likesinnede her ikke. "No offence overfor" for dere andre. Men synes dette spillet er så bra og da mener jeg enern at det glatt kan være på høye, eller bedre enn GTA om det kommer en toer som lever opp til det som det lover.

står en del bra om det her: http://gamer.no/product.php?productId=36365

Rock on :tease:

Skrevet

Min mening er at True Crime er rett og slett kopi av GTA.

San Andreas hadde farget hovedperson, og det har nå også True Crime - New York.

Konseptet er veldig bra, det er jeg enig i, og spillet er forøvrig kult.

Skrevet
ingen andre en meg som slutta å spille det da det kom demoner og monstere inn i blide..

5179911[/snapback]

*tenke seg om*

Hehe.. Det var litt sykt ja, men ingen grunn til å stoppe å spille det fordi.

Med mindre du ble for redd eller noe da? :ermm:

menmen.. Ellers så var det et sinnsykt konge spill om man ser bort ifra alle bugs.

Skrevet
ingen andre en meg som slutta å spille det da det kom demoner og monstere inn i blide..

5179911[/snapback]

*tenke seg om*

Hehe.. Det var litt sykt ja, men ingen grunn til å stoppe å spille det fordi.

Med mindre du ble for redd eller noe da? :ermm:

menmen.. Ellers så var det et sinnsykt konge spill om man ser bort ifra alle bugs.

5180664[/snapback]

Var litt sprøtt, akkurat som "form dusk to dawn" plutselig masse vampyrer.

Men det som var teit var at man altid måtte kjøre på veien for vist man står stille ute på en plen eller noe så vips så er du på veien. Styringen og bilens oppførsel var også ræva.

Pluss at spillet virker veldig ynkelig når man spiller GTA:SA som er "true crime" og veldig bra lagt.

Skrevet

De tingene som skal være forandret på er spesiellt når man anvender kjøretøy. Til deg som snakker om at det er GTA les på denne siden: http://gamer.no/search.php?sa=1&sp=1&strin...20York%20City...

Står litt om spillet, og hva som er ideen med spillet. Dessuten har GTA sliftet aldergrense på spillet etter True Crime kom så ikke lett å vite hvem som hermer etter hvem. Men drit i det.. SPill i fred .. LOCOS :thumbup:

Skrevet
De tingene som skal være forandret på er spesiellt når man anvender kjøretøy. Til deg som snakker om at det er GTA les på denne siden: http://gamer.no/search.php?sa=1&sp=1&strin...20York%20City...

Står litt om spillet, og hva som er ideen med spillet. Dessuten har GTA sliftet aldergrense på spillet etter True Crime kom så ikke lett å vite hvem som hermer etter hvem. Men drit i det.. SPill i fred .. LOCOS :thumbup:

5182599[/snapback]

Når jeg skrev

GTA:SA som er "true crime"
så mente jeg jo at det spillet er mye mer kriminelt og rått en True Crime.

Tror også det skal noe til for at True Crime skal kunne danke ut SA.

Skrevet

Samme her fikk spillet i går. slippes offisiellt på fredag, men det sykt bra. Spiller det til PS2. Anbefaler det på det sterkeste. Skal komme med med info når eg har spillt det litt mer. Ciao:) :cool:

Skrevet
Når jeg skrev

5184941[/snapback]

True Crime - Streets of LA danker ut GTA-SA.

Men det er etter smak og behag.

I True Crime er du purk, og i GTA er du skurk.

Ganske stor forskjell egentlig. Kan ikke sammenlignes.

Jeg personlig likte ikke GTA:SA noe spesielt.

Skrevet
Når jeg skrev

5184941[/snapback]

True Crime - Streets of LA danker ut GTA-SA.

Men det er etter smak og behag.

I True Crime er du purk, og i GTA er du skurk.

Ganske stor forskjell egentlig. Kan ikke sammenlignes.

Jeg personlig likte ikke GTA:SA noe spesielt.

5191915[/snapback]

Har ikke spilt det nye TC, men når det gjelder ting som kan samenliknes (styring, skuespillere, grafik, variasjon, småting å gjøre, + kjøre båt, fly, hellikopter i SA) så er GTA:SA best.

Det at du er skurk i SA er det jeg mener med "ekte" kriminalitet. Navnet True Crime hadde passa bedre på SA enn det gjør på TC.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...