Gå til innhold

Mafia


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei ser dere sliter med Mafia.. Har selv en Xp1900+, 512 ddr ram, geforce4 ti4400.. Synes spillet går glatt i 1280x1024 med alt på max og 4aa... merker at framraten er under 25fps noen ganger når du svinger.. kjører jeg ned oppløsninga til 1024*768 går det glatt som varm kniv i smør.. har de nyeste skjermkort driverne... og får ca 11000 poeng i 3dmark. Ser mange av dere sliter med tillsvarende hardware som meg.. tror de nye nvidia driverne gjør susen...

Lenke til kommentar

"Hei jeg har en P5 3.5Ghz 333Mhz HK bus 1024MBRam GF5:256DDR Ram, og MAFIA funker helt glatt hos meg :smile:"

Hva er vitsen med å skrive sånn. Er det for å gjøre folka det hakker for irriterte?

Skjønner at dere liker maskinene deres noe kraftig, men det må finnes måte på! Prøv å hjlep folka som har problemer istedenfor å skryte..

Sånn jeg ser det har ingen av de det hakker for, noen selvforklarende grunn til at det gjør det.

Når Mafia KOMMER ut i BUTIKKEN, slik at vi Ærlige får kjøpt det (PK er no dritt, ødelegger for resten av oss). Regner jeg med at de har noen patcher på lur, hvis det skulle vise seg å være noe bug i koden som gjør at noen skjermkort sliter med spillet.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-09-04 08:37, Heimdal skrev:

er det vits å kjøpe det spillet. med min maskin, kommer det til å gå dårlig, noen som vet??


amd xp1800

512 mb ddr

gf2 gts

og ett epox hovedkort eg ikke husker navnet på



Det går godt i 1024x768 på min maskin

amd 1300 tbird

512 ddr

gf2 pro

asus a7v333

 

Tror nok jeg ville satstet på å kjøpe det, det er jo kongebra.

Sliter på racerbanen nå.......ikke akkurat f1-biler som suser rundt her :sad:

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor folk sliter med det racer-løpet. Er jo en av de lettere bretta, bare man har litt tålmodighet. Er nå på 18 brett.. skal rane en bank, men hakke helt skjønt åssen man skal gjøre det.. noen som veit?

_________________

 

Først så sier du "Skjønner ikke hvorfor folk sliter med det racer-løpet. Er jo en av de lettere bretta"

Og så spør du "skal rane en bank, men hakke helt skjønt åssen man skal gjøre det.. noen som veit? "

 

Kanskje det er fordi at de ikke har skjønt åssen man skal gjøre det..

 

Det du synes er lett kan andre synes er vanskelig :smile:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-09-04 15:35, novastrum skrev:

Skjønner ikke hvorfor folk sliter med det racer-løpet. Er jo en av de lettere bretta, bare man har litt tålmodighet. Er nå på 18 brett.. skal rane en bank, men hakke helt skjønt åssen man skal gjøre det.. noen som veit?

_________________


Først så sier du "Skjønner ikke hvorfor folk sliter med det racer-løpet. Er jo en av de lettere bretta"

Og så spør du "skal rane en bank, men hakke helt skjønt åssen man skal gjøre det.. noen som veit? "


Kanskje det er fordi at de ikke har skjønt åssen man skal gjøre det..


Det du synes er lett kan andre synes er vanskelig :smile:


 

 

Vel.. ikke så veldig vanskelig å styre den bilen gjennom banen da, eller f.eks ikke klarer å drepe en sånn spesiell kar. Verre når man ikke har peil HVA (eller HVOR) man skal gjøre (hva man skal gjøre), men har klart brettet nå. Skulle preike med en sånn kar før vi rana banken :smile: Siste brett nuh :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...