Gå til innhold

Mafia


Anbefalte innlegg

I går kom Mafia ut og fytte så kult det er. Man er ikke så fri som man er i GTA3, men man kan stort sett cruise hvor man vil mens man er i oppdragene. Spillet minner meg litt om Goodfellas. Man starter som en "pingle" og etterhvert blir man mer og mer mektig. Salieri-familien er en av de mektigste familiene i byen og eier bla.a enn cafe og bak cafeen så ligger det et verksted med en mekaniker som stammer og en annen kar som driver våpenlageret. Alt dette setter en spesiell stemning. Brettene er så utrolig mye kulere i Mafia enn i GTA. I Mafia må man kjøre LAAAAAAANGT uttafor bygrensene og langs landeveiene. Digger politiet. Man kan ikke kjøre for fort og må stoppe på rødt lys.

 

Digg å være en av gutta =) *back to Mafia* F*** school! :wink:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan forhåndstbestille det fra Akersmic.no for kr. 449,- (ikke spes. billig for en typisk forh. best. derfra, de pleier å ligge på kr. 399,-).

 

Gamesmix.com har det også på lista over spill som kommer snart, der koster det kr. 409,-. Med porto og ekspedisjon kommer det på "bare" kr. 438,- hos Gamesmix - slett ikke verst. Jeg ville kjøpt derfra.

 

Har ikke bestemt meg for å kjøpe det ennå anyways, da jeg skal kjøpe CM 3, CFS 3 og SWG. Det kommer mange gode spill ut i tiden fremover, kanskje for mange.

Lenke til kommentar

Mafia ruler gata bokstavlig talt :grin:

 

Eneste jeg syns er kjipern er at spillet hakker på min P4 [email protected] Geforce4 Ti 4400 i så lav oppløsning som 1024x768 16 bits :sad: Har t.o.m skrudd ned på shadows, view distance osv.. men hakker for det :sad:

 

Er det slik at med spillene som kommer nå (Mafia, UT2003, Hitman 2 osv..) krever så mye at t.o.m en P4 maskin med Geforce 4 Ti kort merker kjøret så mye at det skal lagge?

Kommer ikke på tale at jeg kjører i 800x600 oppløsning med en slik maskin som jeg har. Nei, her skal det være minst 1024 uansett hvilket spill.

 

(kanskje jeg skal finne frem det gamle Geforce 3 kortet, eller kanskje t.o.m Geforce 2! da disse kortene ikke genererer så mange avanserte grafikkdetaljer som G4 :???: )

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-09-01 12:21, Clintern skrev:

Mafia ruler gata bokstavlig talt
:grin:

Eneste jeg syns er kjipern er at spillet hakker på min P4 [email protected] Geforce4 Ti 4400 i så lav oppløsning som 1024x768 16 bits :sad: Har t.o.m skrudd ned på shadows, view distance osv.. men hakker for det :sad:


Er det slik at med spillene som kommer nå (Mafia, UT2003, Hitman 2 osv..) krever så mye at t.o.m en P4 maskin med Geforce 4 Ti kort merker kjøret så mye at det skal lagge?

Kommer ikke på tale at jeg kjører i 800x600 oppløsning med en slik maskin som jeg har. Nei, her skal det være minst 1024 uansett hvilket spill.


(kanskje jeg skal finne frem det gamle Geforce 3 kortet, eller kanskje t.o.m Geforce 2! da disse kortene ikke genererer så mange avanserte grafikkdetaljer som G4 :???: )


 

 

 

Hmmm..er vel en eller annen hardware-feil ev.t dårlige drivere. Jeg kjører på default (1024, shadows, og full view distance) Har Tbird 1.33 og Gforce2 Pro 64mb ddr. Går smooth her.. :smile:

 

Nei så lenge man har det nyeste av drivere osv så har du kraft i massevis og alle spill bør funke med den kassa di :smile: Må virkelig si at Mafia er et fett spell, og grafikknmotorn er bare knall i motsetning til GTA3 sin.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...