Gå til innhold

Beste resetting program

christian232

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har noen pc-er blitt rotet til. Er det mulig å finne et program som resetter pc-en til fabrikkinnstillinger?

Trenger ikke å ha drivere installert, bare jeg får resettet documents and settings er jeg fornøyd. har prøvd repareringskonsollen til XP. Hjalp fint lite.

Hører om Norton Ghost? Burde jeg ha installert det i forveien? Lager programmet en img.fil av hele systemet når det er tålelig stabilt? Kan jeg velge deretter å hente denne filen?

Fra en skala en til ti. Er det komplisert?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette verktøyet gir deg full backup og restorefunksjonalitet med få klikk. Den støtter backup av brukerprofiler, registry, Outlook e-postfiler, filer og mapper til harddisk, ftp, over nettverk, brennere, memorysticks og tape-enheter.

Stod dette om driver Genie Backup manager! Har store problemer med brukerprofilene. Mange som jeg ikke for slettet i documents og settings! Videre har jeg noe tull på tilgangstillatelser. Alt dette må tilbake til fabrikkinnstillinger. Syns autostreamer virket som et knall program. Skal sikkert fikse det!

Skrevet

TOPPEN KVASE! Nå ble jeg skikkelig happy! Dataklubben trenger akkurat dette! Vil det også bli mulig å stille en begrenset medlem til å kjøre alle spill og programmer? Eller må det gå gjennom avansert fildeling. (fikk det ikke til her da :()

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...