Gå til innhold

NFS: Most Wanted Black Edition for PC

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hey... jeg lurer på om det er noen som vet hvor man får kjøpt Need For Speed: Most Wanted Black Edition for PC. Jeg har lett overalt, men jeg finner det ikke.

+ er det noen som vet hva som er extra i Black Edition?

Endret av tommen_h
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Hey... jeg lurer på om det er noen som vet hvor man får kjøpt Need For Speed: Most Wanted Black Edition for PC. Jeg har lett overalt, men jeg finner det ikke.

+ er det noen som vet hva som er extra i Black Edition?

5157651[/snapback]

Jeg tror det bare kommer for PS2.... :nei: har hvertfall ikke sett at det kommer på pc..

Jeg leste en plass hva som var ekstra.. men husker ikke hvor (kan se om jeg finner det.)

Edit: kommer det på pc ?

Link til hva som er ekstra

Endret av Blue--Sky
Skrevet

Nettopp, fordi jeg mener da virkelig at det er BlackEdition jeg har bestillt til PC.

Spillet er forøvrig nå "sluppet" på nett, ikke overaskene for et så populært spill. Jeg har forøvrig ingen planer om å laste det ned, da min kopi skal dumpe ned i postkassen i løpet av dagen fra statene :)

Skrevet

Joda, såvidt jeg vet var det vel på mandag det leket ut.

Men nok warez snakk nå, moderatorere er lite begeistret for slikt, selv om man ikke har "onde" hensikter.

Gjest Slettet+56132
Skrevet

Men nok warez snakk nå, moderatorere er lite begeistret for slikt, selv om man ikke har "onde" hensikter.

5162220[/snapback]

Nei,

det er ikke warez prat

NFS: most wanted black edition er en "stor demo" av NFS: Most Wanted

Skrevet

5162220[/snapback]

Nei,

det er ikke warez prat

5162949[/snapback]

Ja ok :roll:

Skrevet
Nei,

det er ikke warez prat

5162949[/snapback]

Slutt og tull. Black Edition er tilsvarende collectors ed. av andre spill.

(Så deg forresten inne på Chat'n til torrenten :p)

Skrevet (endret)

5162220[/snapback]

Nei,

det er ikke warez prat

5162949[/snapback]

Må nok si at du tar kraftig feil her, BlackEdition er som sagt tilsvarende det samme som collecters edition til andre spill. I dette tilfellet inkluderer det 2 ekstra biler, samt en t-skjorte i eska til spillet.

Jeg har forøvrig nå spilt spillet siden posten kom i dag, ca klokka 14. Må si meg veldig fornøyd, og har sålangt bare gode ting å si :)

(t-skjorta derimot var litt kjedelig...)

Endret av Stikk-kont@kten
Skrevet

Hmm.. Dette ga klarhet i hva som er Black Edition ja :)

Hadde søkt og funnet bare "Need For Speed - Black Edition"

Men Black Edition er det eneste som kommer til å bli solgt til PC?

Hvis ikke, da er det vel mulig å laste ned de bilene om man ikke har Black Edition vel?

Jeg bare lurer..

Har Black Edition om noen dager.. Spørs litt på hastigheten :p (kan ha flere betydninger)

Skrevet

her er hva som er ekstra i black edition:

• 2 Exclusive Vehicles—Get behind the wheel of a ’67 Camaro, the only American classic in Need for Speed Most Wanted, and a specially-tuned BMW M3 GTR street machine right out of the box in Quick Race modes.

• 8 Custom Rides—Eight specially-tuned rides with hand-selected body kits, spoilers, rims, roof scoops, and more are unlocked and available for you to redline in Quick Race modes. Featured cars: Supra, Lotus Elise, Porsche 911 GT2, Mercedes-Benz SL65 AMG, Corvette C6, Mercedes-Benz SL 500, Porsche 911 Carrera S, and Corvette C6.R.

• Exclusive Pursuit Challenge—Hone your cop evasion skills in this intense Pursuit Challenge that features waves of supercharged SUV cops and the most aggressive police tactics.

• 3 Exclusive Races—Ignite the streets in three races created specifi cally for the Black Edition, unlocked and available to drive right from the start.

• Exclusive and Unlocked Vinyls—Personalize your ride faster than everyone else with dozens of unlocked vinyls as wellas specifi cally-created Black Edition-only designs.

• Bonus DVD—Get under the hood of Need for Speed Most Wanted. Check out impressive vehicle showcases and an exclusive car art gallery, or view ten Need for Speed Most Wanted movies, including a behind-the-scenes look at the creation of the stunning in-game cinematics with Josie Maran. A must-have for all Need for Speed fans over the last ten years.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...