Sindr3 Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Jeg er koplet på en linksys WRT54G router som igjen er koplet på en NGT router (Speedtocuh 516i). Grunnen til denne koplingen er fordi vi skal ha trådløst nettverk i huset. Litt info om konfigurasjonen på linksys routeren: "Automatic Configurasjon - DHCP" Jeg tror dette er det eneste valget som funker om andre skal komme seg på nettverket trådløst. Static IP fungerte ikke for andre brukere enn meg som er koplet i med en TP kabel. Jeg vet ikke helt hva som gjør dette, eneste jeg vet er at dette er rimelig irritabelt. Med engang jeg kommer inn på pc'en (tror det skjer når jeg kommer ut av ventemodus eller noe slikt) blir jeg logget på. Håper på hjelp:) Mvh. Sindr3
jdmonstad Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 (endret) Prøvd å laste ned siste versjon av firmwaren fra Linksys Har routeren fungert riktig tidligere? Eller har du nylig installert den? Når det gjelder nett fra NGT så er det mulig du må sette ruteren din i Accesspoint-modus dersom det er mulig. Eventuelt må du sette ruteren fra NGT i bridge-modus. Endret 14. november 2005 av jdmonstad
Sindr3 Skrevet 14. november 2005 Forfatter Skrevet 14. november 2005 Tror jeg fikk det til nå. La inn svea sin firmvare og disablet routing.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå