uthufhtrhyhfg Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Jeg lurer på om jeg trenger et antivirus program med brannmur eller holder det med windows brannmuren?? Noen som vet?
Gjakmarrja Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Som en brannmur til en vanlig privat person så vil eg si at den holder... Har du antivirus med worm protection så kan du slappe helt av.. Dessuten, viss du er privat person så ville eg ikkje frykta å få dataen hacke eller kverka.. et godt virus program i dag tar adware, trojaner ja det, det skulle være..
ilpostino Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 den brannmuren tar bare ingående trafikk og ikke utgående... så du bør ha en bra virus/wormbeskyttelse hvis du bruker den
TheIlluminated Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Brannmuren i XP er en fullverdig brannmur hvis du har Service Pack 2 installert, den ble kraftig oppgradert etter den fikk mye pes i begynnelsen, så den er faktisk 100% god nok til privat bruk.
uthufhtrhyhfg Skrevet 14. november 2005 Forfatter Skrevet 14. november 2005 Har service pack 2 ja Bruker avast antivirus, hva mener dere om den?
Pilot_ Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Det er i hvert fall bedre enn ingenting, men ønsker du topp sikkerhet vil jeg anbefale deg å investere i Norton Internet Security. Da har du både brannmur, antivirus og antispam.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå