Kenneth Solfjeld Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Tenkte jeg skulle bestille en DVD brenner fra netshop, fikk samtidig se at de solgte brenneprogrammet NERO 6 til 100,- OEM. Men så kom jeg til å tenke på at det finnes gratis brenneprogrammer å få tak i, som f.eks. DeepBurner. Så spørsmålet er: Er NERO 6 verdt 100 kroner? Eller er DeepBurner like bra?
Slettetavmeg Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Har ikke noen erfaring med DeepBurner, men jeg synes absolutt at Nero er verdt 100,-
Rowdy Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Det følger med Nero med de fleste dvd brennere har jeg fått inntrykk av? Glimrende program ihvertfall
Søppelsveitt Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Nero er det beste brenneprogrammet jeg har prøvd, men jeg følger spent med i tråden for nye gullegg
KVTL Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 k3b er ganske bra (for de som har gnu\linux)
Svenni212000 Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Ashampoo Burning Studio 5 Er hittils det enkleste og beste brenneprogrammet. Har de samme funksjonene som Nero, men er enda enklere å bruke. Last ned en 30 dagers trial, og meld deg på nyhetsbrevet. Du vil etter 1-2 uker få tilbud om å kjøpe programmet med 40-50% avslag. NB: Har selv vært med på nyhetsbrevet til Ashampoo, og har alldrig fått noe ekstra spam grunnet dette. Så jeg vil anta det er nokså trygt å være med på Ashampoos nyhetsbrev. De har en rekke bra program som jeg har fått gode tilbud på. Siste tilbudet jeg fikk var Ashampoo PowerUp XP Platinum 2 som jeg kunne kjøpe for $9.99 eller ca: 67 kroner. (dette var dog en bursdags-tilbud til meg)
KVTL Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Det beste brenneprogrammet som finnes til win er Nero, har prøvd mange men synes ingen slår Nero. Det er liksom alt i ett, både for den som kan og vil bruke det profesjonelt og for den som er helt blank og vil ha det lettest mulig. Dessuten er ikke 100kr mye for et bra program som Nero.
pmarius Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Det var ikke mye med 100,- for Nero 6, hvis det er fullversjonen med alle ekstraprogrammene. Noe det vel neppe er siden det er OEM. Men hvis du skal kjøpe dette bør du også tenke på at Nero har kommet i versjon 7.012, noe som er en STOR oppgradering fra Nero 6. Jeg syns personlig at Nero 7 er mye bedre enn Nero 6, selv om jeg er klar over at mange syns den er alt for "bloated"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå