Gå til innhold

X800XL problemer - Reklamasjon/Garanti - Netshop


mabbutt

Anbefalte innlegg

synes også netshop er raske. Bare ikke alltid best på priser.

har bestilt meg hovedkort og cpu fra mpx. Bestilte det på fredag (kl 07:41 på morran) og det har enda ikke blitt levert til posten  :mad:

arhg!!

 

EDIT: Rettelse: pakken ble akkurat registrert i stokke (kl 14:47). Hjelper å skrive om sånne problemer her gitt, kanskje mpx spionerer her:P

5152148[/snapback]

 

Haha, ja ;)

 

Jeg husker jeg hadde bestilt hovedkort og cpu fra mpx, skjermkort fra netshop og kabinett fra digitalimpuls. MPX varene kom fredag, skjermkortet fra netshop ble sendt til horten (postnr 3291 - mitt postnr er 3292) fordi posten føkka opp (skulle vært hos meg fredag), og kabinettet kom kl 08 eller noe på mandag (skulle også vært hos meg fredag ved "normale" omstendigheter).

 

Snakk om å gå glipp av en helg med morro!

5152279[/snapback]

 

 

Ja den er passe kjip :tease:

Hadde egentlig håpet på at mine varer skulle komme lørdag (forigårs) siden de har klart å levere så kjapt før. Men gleder meg uansett :D

 

PS: Mabutt: Hva syntes du om Hightech Excalibur X800XL kortet? funker det bra i spill og sånn?

5152312[/snapback]

 

X800XL kortet klarte BF2 tilfredsstillende, men ikke alle innstillinger på høyeste kvalitet. Det hadde kanskje hjulpet om jeg hadde hatt 2 GB RAM istedet for 1 GB? 1 GB til skal uansett kjøpes inn snart, og da er det endelig slutt på hyppige oppgraderinger (penger er penger).

 

Kortet kranglet aldri og hadde bra temperatur selv etter noen timers spilling, og hadde ikke vifta tatt kvelden hadde jeg nok ikke byttet det ut på en stund. Jeg tenkte dog at det var like greit å kjøre løpet helt ut (nesten helt ut hvertfall - idag kom det jo 512MB kort) nå som jeg hadde anledning. Jeg spiller bare ett spill (BF2), og vil gjerne spille dette på høyest mulig kvalitet.

 

 

Henta akkurat skjermkortet. Og av en eller anna merkelig grunn har de lagt med en lion sjokolade? vel vel, skjermkortet ser i hvert fall knall bra ut :D

5152631[/snapback]

 

Jeg fikk Lion mens jeg ventet og det er alltid like kos! Jeg lurer på hvor mange tonn sjokolade de har bak disken egentlig :love::dribble:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg bytter alltid ut retailkjøleren når jeg kjøper skjermkort. Ikke bare er de upålitelige (noe denne tråden viser) men de bråker som regel veldig. De fleste bytter jo ut retail CPU-kjøleren, så hvorfor ikke gjøre det samme med GPU-kjøleren?

5152757[/snapback]

 

Uflaks kan skje de beste av oss.

Alle (så vidt jeg vet) Hightech Excalibur kort kommer med en ATI silencer ;)

Er lite vits å bytte kjøler da.

 

Uheldigvis for Mabbutt så var kjøleren hans defekt, men han hadde jo uansett fått nytt kort uten kostnader (utenom å sende inn gammelt kort).

 

Det med å bytte ut GPU kjøleren medfører også en risiko siden du mister garantien hvis du bytter den. Hvis kortet blir ødelagt av overoppheting og noe annet et stock kjøler står på får du ikke penger igjen.

Endret av garfunk
Lenke til kommentar
Jeg bytter alltid ut retailkjøleren når jeg kjøper skjermkort. Ikke bare er de upålitelige (noe denne tråden viser) men de bråker som regel veldig. De fleste bytter jo ut retail CPU-kjøleren, så hvorfor ikke gjøre det samme med GPU-kjøleren?

5152757[/snapback]

 

Jeg har gjort dette på mine to foregående kort, men jeg valgte å ikke bytte denne viften da det er en Silencer originalt på kortet fra før :innocent:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...