Gå til innhold

vil lage egen ventrillo server


Anbefalte innlegg

Hei. jeg vil gjerne opprette min egen Vt server. Men jeg vil gjøre det uten å bestille fra f.eks. Gameserver. Har vært inne på en kamerat sin og det funka fett. og han hadde ikke bestilt.

 

Men åssen er det jeg gjør det? jeg har gått inn på ventrillo.com og lasta ned og innstalert den server greia. Men hva skal jeg gjøre nå?? noen som vet??

 

hadde vært fint med litt hjelp :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når du lastet ned ventrilo server fra ventrilo.com, leste du teksten i det hele tatt?

 

Server admin's should download the latest version of the server which contains executables for the selected operating system. You should also read the "ventrilo_srv.htm" file with an internet browser, or lynx, for detailed information about how to setup and configure the server for each of the supported operating systems.

 

Står rett over der du velger hvilket OS du skal installere for.

Lenke til kommentar
hva skal jeg gjøre da a ??

5146323[/snapback]

 

Er du sikker på at du har installert server?

 

Altså det her er ikke mer enn å installere, og koble til. trengs ikke å sette opp servern engang.

 

Eneste er at om du har Telenor eller lignende, så må du muligens åpne opp portene på routern.

Endret av zr4th
Lenke til kommentar

Nå må du kutte ut da. Er du helt evneveik eller?

 

Du sier selv du har hentet ned fila fra www.ventrilo.com, det første jeg møter når jeg går inn der er en meny hvor det står SETUP.

 

LES! LES! LES!

 

Er det noe som ikke virker, kom tilbake og SPØR.

 

Forumet er for hjelp, ikke folk som ikke gidder å lese/gjøre noe selv.

Lenke til kommentar
jeg får satt i gang serveren. jeg går på startmenyen og så på ventsrv. da kommer det en sånn svart rute. men åssen finner jeg ut ip og port og sånn?? sånn at jeg kan gi det til venner....

5146370[/snapback]

 

 

 

Nederst står det ''Ready'' ?

 

Noen få linjer over står ipen.

Endret av Christer1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...