Mafo Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 Denne ukens flørt er en modell fra NEC, en produsent som stort sett bare lanserer telefoner i Asia. Denne modellen har både lav vekt, små dimensjoner og en trykkfølsom skjerm. Her er N500. Les mer
Erren Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 Verste flørten på en stund Den var grå og kjedelig, og bare spesiell fordi den er liten og trykkfølsom.. Er jo klart den er merkverdig, men den har væfall ikke draget på meg. Dette var bare en outsider, ikke en flørt
genser Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Størrelsesmessig deilig, utseendemessig helt forferdelig, synes nå jeg.
Onkel Kompost Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Synes den dugde jeg. Jeg blir jo ikke akkurat våt i buksene av å se på den, men det er et interessant nok konsept. Og så støtter den litt mer siviliserte nettverk enn mange andre asiatiske mobiltelefoner...
Gjest Yoshi Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 0.o Nydelige specs på den der! Hadde bare designet vært en smule mer flørtete, hadde dette vært en perfekt flørt! Litt kjedelig at den ser ut som et kamera bakfra?
Darriuss Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Jeg synes at mobilen er kjempe stilig.. Synd bare at den ikke kan kjøpes i Norge
Anbefalte innlegg