Hr. Jenssen Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Mm, èn expansion = to nye sett = 299kr...
KongRudi Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 Hehe, sjekket noen av filmene på chartene, 'Fable - The Movie' var en hysterisk morsom film, parodi på Peter Mollinioux. Hehe, er sikker på at de to som ikke ga den full pott jobber i Lionhead. klikk under for å se: Fable The Movie Title: Fable: The Movie Tag Line: "The hype we all remember, comes alive!" Rated: PG-13 - Sexual refrences, Censored Subtitles Short Description: A film about the hype, the movie, the after-math, the fable! Film made by CzarTim
Just_blank26 Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Kan noen lage en thread med filmer som hw-brukerne har laget? Jeg og en kamerat satt i fire timer i sted og lagde en film. Kan legge den ut så snart jeg får uppa den.
Ehcoj Skrevet 17. mars 2006 Skrevet 17. mars 2006 Noen måter å få nye ansatte på? Har mange stjerner som er gærne fordi de ikke har assistenter pluss at stage'ene forfaller pga. for lite byggere. Men møter allikevel ikke opp nye i arbeidskøen..
Dragon Hunter Skrevet 17. mars 2006 Skrevet 17. mars 2006 Noen måter å få nye ansatte på? Har mange stjerner som er gærne fordi de ikke har assistenter pluss at stage'ene forfaller pga. for lite byggere. Men møter allikevel ikke opp nye i arbeidskøen.. 5768776[/snapback] Last ned The Movies Editor, den er fremdeles på Beta-stadiet, men tro meg: Den funker!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå