Gå til innhold

Hva skal vi gjøre med nextgentels kundebehandling?


Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hva skal vi gjøre med nextgentels kundebehandling?

 

Skal vi finne oss i at det skal ta en måned eller mer før man får svar på eposter sendt inn vha kundeskjemaet?

 

Skal vi finne oss i at det skal ta uendelig lang tid å vente på at en kundebehandler i telefonen skal komme frem til deg som er nr. 30 i køen?

 

Skal vi finne oss i at løsningen på problemet som har vart i ulidelige lange tider - er at hvis vi betaler mer for å bli VIP kan vi få hjelp raskere?

 

Pluss alt det andre tullet...

 

Når får vi egentlig nok?

 

Og hva kan vi egentlig gjøre med det?

 

For det er vel bare vi som taper uansett?

 

Om en kunde slutter i sinne, Nextgentel bryr seg vel ikke?

Endret av Patience
Videoannonse
Annonse
Skrevet

En av tingene som er litt teite er at man treffer folk som ikke er sikre på det du spør om etter å ha ventet lenge, så setter de deg over til noen andre, og inn i en ny kø.

Skrevet
En av tingene som er litt teite er at man treffer folk som ikke er sikre på det du spør om etter å ha ventet lenge, så setter de deg over til noen andre, og inn i en ny kø.

5141465[/snapback]

 

Ja leste om noen som hadde opplevd det problemet nylig, Tror det var her inne.

 

Hadde forsåvidt vært greit nok hvis man da fikk snakke med nestemann uten ny ventetid..

Skrevet

Pappa ringte nylig inn angående noe NextPhone-greier, da ventet han en halvtime eller noe, og får beskjed om at han blir satt over. Rakk å si "nee..." før det ringte, og han havnet i ny kø, riktignok ikke sååå lang, men likevel. :shrug:

Skrevet
Her er en ide...: Skift fra nextgentel til noe annet.. herregud.

Har du bindingstid så har du drete på draget og får ta konsekvensene

5141556[/snapback]

 

Akkurat...

Skrevet
Her er en ide...: Skift fra nextgentel til noe annet.. herregud.

Har du bindingstid så har du drete på draget og får ta konsekvensene

5141556[/snapback]

 

no shit...

 

første gang vi ordna internett over kabel, så hadde vi UPC , og lag meg si det sånn, en halvtime i kø for å få support hadde vært en drøm.

 

Jeg ringte support når nettet var nede, og jeg satt i kø i 6 timer, slå den a....selfølgelig satt jeg ikke å hørt på skvip musikk hele tia, men hadde røret i nærheten mens jeg satt å loka........ er det stress med folka, så bytt selskap og stopp å syt....

Skrevet
Igrunn lurer jeg på hvorfor NGT aldri svarer på tråder her inne på lik linje med feks komplett. De svarer jo ofte på kritikk ..

5142530[/snapback]

 

Kanskje fordi NGT ikke har en bruker her inne?

Skrevet

Tja,

 

Ville det ikke vært litt merkelig at/om NGT som er en såpass tung aktør ikke hadde minst en ansatt av sine antakeligvis ganske mange - inne på norges største forum? De er vel litt datainteresserte tror dere ikke?

 

Det kan vel være at de har signert på dokumenter om å ikke uttale seg offentlig.

Skrevet
hehe, er så glad jeg er kvitt bindingtiden til ngt nå. Neste gang jeg ringer den skal jeg si at jeg stikker om de ikke løser problemet kjapt.

5144574[/snapback]

 

Spørs om de bryr seg om bare en person da liksom ;P

Skrevet

Noe jeg har gjort med NGT er å ringe salgsavdelinga deres når jeg skal ha support. NGT vil selvfølgelig ikke ha fremtidige kunder i kø (men oss som allerede har kjøpt det...) derfor er det mye raskere respons hos salgsavdelinga. Enten får jeg support, ellers setter de meg over til support folka, noe jeg har opplevd går fortere av og til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...