Dark Central Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 (endret) Hei jeg har 100 i fps når jeg creater server selv men når jeg joiner serveren til kompisen min så har jeg 20 i Fps:S åssen fikse dette? Vi er forresten på samme router. Vi har ikke mange boter heller:S Endret 11. november 2005 av Dark Central
JKJK Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 (endret) det eneste jeg legger merke til er "på samme router" ... hvis du har en ELENDIG routingtabell vil kanskje det skape en gedigen flaskehals i nettet... ellers kan det være mye rart. Litt mer info hadde sikkert hjulpet. Hvis kompisen din "dunder-laster" over LAN'et vil dette bruke mye båndbredde og mye trolig belaste både nettkort og disker, og muligens CPU, noe som vil gå utover ytelsesn til serveren. Avslutt alt annet og prøv på nytt. Endret 11. november 2005 av JKJK
JKJK Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 "dunder-laster" ... som i: laster veldig mye fra nettverket (evt. nett) slikt at trafikken mot kortet nermer seg eller ligger opp mot kortets maksimale mottaksevne (eks. 10, 100 eller 1000 Mbit). Hvis det er mye trafikk på nettkortet vil du oppleve dårligere ping osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå