Gå til innhold

Vanskelig å få party i STV


Anbefalte innlegg

sleit i hele dag med å få party der, kan da ikke være så få folk som er i STV =P holdt på i 3 timer å prøve å finne party å ta quest, men ingen ville...

 

fikk party en gang men de kicket meg siden jeg ikke healet en som ikke var på party.

 

andre som har opplevd at det er vanskelig i STV? er lvl 36 på Ragnaros

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Selv gjorde jeg hele STV solo

høres ut som du spiller med noen idoter?

 

høres ut du spiller alliance :tease:

5140159[/snapback]

Dette burde jo avsløre det:

Lvl 36 Human Paladin @ Ragnaros <de norske fragglene> (main)

:ermm:

Bruke tid på å finne party er bortkastet tid. Gå heller et sted og gjør quester du kan soloe også tar du questet du det questet du er på nå når du er høyere level.

Lenke til kommentar

som regel er nesten alle serverene fulle av lvl 60 folk som ikke gidder hjelpe folk som er under lvl 55 ;)

 

f.eks jeg gidder ikke henge i STV for alt i verden mm. det er arena...

 

grund til å ikke henge i STV:

på min server er 2/3 horde, og da er det alltid ca. 15-35 horde i STV, noe som gjør det utrolig vanskelig å soloe noe som helst vis de ikke er snille..

En annen grunn er at det er et kult sted, men de fleste questene er litt dårlige lissom.. kansje dette er en grund til at det er så få folk der..?

Lenke til kommentar

hehe, fikk dagens lvl ;) droppa STV og eide i SM :D tok alle der utenom Chatedral, fikk nice drop for meg å :DHerod's Shoulders

 

Angrer ikke på at jeg spilte wow igjen i kveld, vurderte å ikek gjøre det.. hehe

 

og er også mye horde der på ragnaros... derfor det er vanskelig å grinde der.. og mangler bare noen få quest, skulle få hjelp av en kamerat som er warrior lvl 60 men plutselig kunne han ikke =P

Endret av djrabbit88
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...