Gå til innhold

Ny PC trenger tips om spill

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nettopp fått meg ny PC/laptop som skal klare det meste av spill. Noen gode tips om spill man kan ha MYE glede av, enten det er full action eller kanskje noe å bryne de små grå med...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Skrevet

GUILD WARS!! - http://gamer.no/product.php?productId=17486

Og det beste er at den du får kjøpt på CDON er SPECIAL EDITION FOR 300 KR :omg:

GW er et MMORPG.. eller skal vi kalle det "corpg"? Uansett, et online massivt rollespill som sjarmerer deg i senk i det du springer gjennom Ascalons store skoger, eller sloss side om side med vennene dine og knuser skallen til fienden din med den svære hammeren, suger energien ut av fienden, griller en "ice elemental". Velkommen til Guild wars!

Half-life² og Counter-strike - source - FPS (first person shooter) og sinnsykt populært

http://gamer.no/product.php?productId=14320

Skrevet (endret)

Da ble Battlefield 2 kjøpt i butikk, og Guild Wars bestilt på CDON....takk for tipsene.. Half-Life2 sender en kamerat til meg, så skal nok få spilt litt CS også

Endret av Gilbert21
Skrevet (endret)

anbefaler COD2 på det sterkeste.

Du kan jo teste ut Star Wars Battlefront 2 og. er ikke sikker på om det er bra men.. bare å sjekke reviews det. og FarCry.. det er et must om du ikke har spilt det. Koster 199 eller 299 på elkjøp. hvis du patcher det til 1.3 får du HDR og noe annet snax og.

UT2004 og kanskje? mange modes å velge mellom der. jeg synes det er ganske fett hvertfall. og forresten, UT2007 kommer om et halvår eller noe sånt.

og et til du absolutt bør prøve er Splinter Cell Chaos Theory. det er utrolig fett syns jeg.

Endret av 2mass
Skrevet

Kult om alle lager en tråd om anbefaling av nye spill som krever litt hver gang noen har kjøpt seg en ny PC. Helst gjør det isteden for å les omtaler og nyheter angående spill rundt omkring.

Skrevet
Da ble Battlefield 2 kjøpt i butikk, og Guild Wars bestilt på CDON....takk for tipsene.. Half-Life2 sender en kamerat til meg, så skal nok få spilt litt CS også

5143769[/snapback]

Anbefaler det på det STERKESTE og vurdere World of Warcraft..

har spillt GuildWars i noen måneder.. 4 chara's lvl20.. så prøvde jeg WoW.. ble helt frelst.. no more Gw :p

Skrevet
Nettopp fått meg ny PC/laptop som skal klare det meste av spill. Noen gode tips om spill man kan ha MYE glede av, enten det er full action eller kanskje noe å bryne de små grå med...

5139960[/snapback]

Hvorfor ikke prøve et av de desidert beste spillene gjennom tidene, The Elder Scrolls III: Morrowind? (RPG)

5145344[/snapback]

:yes: Og bare vent, når Oblivion kommer må du sikkert opgradere pc'en igjen :tease:

Skrevet

har testsa ut battlefield2 i noen dager nå.... irriterer meg over helikoptere og fly.... skal lese litt om de spillene som har blitt foreslått. <takk for svar samtlige.. da er vi ferdige her, case closed

Skrevet
Alle dei tøffe folka speler Civilization 4 no om dagen...;)

Ellers er Gothic 2 etter mi meining det desidert beste nyare rollespelet til PC. Det kostar 69 kroner på gamezone.no, og er noko du definitivt bør få med deg før Gothic 3 kjem og får alt anna til å sjå utdatert ut. :D

Kay

5145533[/snapback]

som om jeg skulle sagt det selv! :thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...