.Martin. Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 har nettopp fått talentet nightfall som warlock. syns dette er ett veldig bra talent, men lurer litt på hvordan jeg vet når jeg er i shadow trance. har bare plutselig kunnet fyre av instant shadow bolt uten forvarsel.
mobilfreek Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 det står oppe i hjørnet du kan jo også laste ned en addon som sier ifra med lyd som f.eks "shadowtrance"
.Martin. Skrevet 11. november 2005 Forfatter Skrevet 11. november 2005 (endret) oppe i hjørnet? mener du der buffene står? for det vises ihvertfall ikke der EDIT: skulle gjerne hatt navnet på den addonen Endret 11. november 2005 av spooker
mobilfreek Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 oppe i hjørnet? mener du der buffene står? for det vises ihvertfall ikke der EDIT: skulle gjerne hatt navnet på den addonen 5139431[/snapback] necrosis
.Martin. Skrevet 11. november 2005 Forfatter Skrevet 11. november 2005 takk for raskt svar. den addonen var ganske grei
Tbau5 Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Shardtracker er også en grei warlock addon med mer enn god nokk varsling av nightfall.
Bautastein Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 jeg anbefaler shardtracker. Veldig tydelig varsling på shadowtrance, en god mod uten all dilldallet som følger med necrosis. Shardtracker har andre nyttige funksjoner også. Uten mods kan du se at du er i shadowtrance ved hjelp av to ting: -En buff med lilla ikon oppe i høyre hjørne. -Små svarte stjerner som flyger rundt kroppen din,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå