abzorbing_tundra Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 det skal vel ikke være sånn :S??' noen som hvet hvordan jeg kan få vekk "gromset"?
The_Darkness Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 hmm, mulig jeg er blind, men jeg ser absolutt ikke noe feil/groms..
abzorbing_tundra Skrevet 11. november 2005 Forfatter Skrevet 11. november 2005 hmm, mulig jeg er blind, men jeg ser absolutt ikke noe feil/groms.. 5138436[/snapback] jo.. hvis du ser oppover lang så er det masse "groms" for det er ikke sånn hos kompisen min
galaxee Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 ser heller ikke noe feil... men har du på "Opengl" og "32bit" i setting? den er på 16bit orginalt når du legg inn cs for første gang, eller har formatert pcen.
Zeph Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Ser ut som områder du ikkje er nærme nok liksom, sånn at skjermkortet ikkje har lasta inn detaljene i det området.
Dr.Ittsekk Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Kanskje det hjelper om du vasker skjermen din.
abzorbing_tundra Skrevet 11. november 2005 Forfatter Skrevet 11. november 2005 ser heller ikke noe feil... men har du på "Opengl" og "32bit" i setting? den er på 16bit orginalt når du legg inn cs for første gang, eller har formatert pcen. 5138546[/snapback] har på 32 og opengl
-Raistlin- Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 hvis det er pga ting som er langt bvekk, skyldes det HL1 sin leaf metode, og det kan du nok ikke gjøre så mye med, hvis du ikke kan mye c++ oig har lyst titl a lage en ny HL versjon (som = ingen brukere..)
A.J Green Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Jeg skjønner heller ikke hva som er problemet.
Monkey Spr@yer Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Det som er problemet er at filtreringen er satt til bilinært. Prøv å sett tekstur filtreringen (tror det var det, det het) til anisotrophisk, desto høyre tall, desto bedre, men det krever også mer av PC'en. Dette må du gjøre i driverne dine, siden 1.6 ikke støtter endring av disse parametrene in-game (CS:Source gjør det). Hvordan du endrer på det avhenger av hvilken driverversjon og hvilket grafikkort du har.
abzorbing_tundra Skrevet 11. november 2005 Forfatter Skrevet 11. november 2005 Det som er problemet er at filtreringen er satt til bilinært. Prøv å sett tekstur filtreringen (tror det var det, det het) til anisotrophisk, desto høyre tall, desto bedre, men det krever også mer av PC'en. Dette må du gjøre i driverne dine, siden 1.6 ikke støtter endring av disse parametrene in-game (CS:Source gjør det). Hvordan du endrer på det avhenger av hvilken driverversjon og hvilket grafikkort du har. 5139615[/snapback] har et Geforce 7800 GT og nyeste drivere
mutamata Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 sånn er det at meg å, men jeg har crappy pc
Monkey Spr@yer Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 har et Geforce 7800 GT og nyeste drivere Da går du bare inn i driverne dine (høyreklikk på deskotpen, velge egenskaper eller noe sånt, og en plass inne i driverne dine kan du velge hvor mye anisotrophic filtrering du skal ha generelt, eller per spill. (Lenge siden jeg har hatt et nVIDIA kort så jeg husker ikke helt hvordan driverne ser ut, dessuten har de nok endret seg siden min tid.) Siden du har et kraftig skjermkort kan du nok sette anisotrophic filtrering ganske høyt før du merker det på fsp'en.
abzorbing_tundra Skrevet 13. november 2005 Forfatter Skrevet 13. november 2005 har et Geforce 7800 GT og nyeste drivere Da går du bare inn i driverne dine (høyreklikk på deskotpen, velge egenskaper eller noe sånt, og en plass inne i driverne dine kan du velge hvor mye anisotrophic filtrering du skal ha generelt, eller per spill. (Lenge siden jeg har hatt et nVIDIA kort så jeg husker ikke helt hvordan driverne ser ut, dessuten har de nok endret seg siden min tid.) Siden du har et kraftig skjermkort kan du nok sette anisotrophic filtrering ganske høyt før du merker det på fsp'en. 5142566[/snapback] tusen takk
The_Darkness Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 dersom man kjører 16 bits kan man se gjennom smoken, noe som anses som "juks", men med 32 bits derimot, ser man ikke igjennom. sikkert flere grunner å...
Potetfar Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Siden du har nyeste drivere, høyreklikk på nVidia-ikonet nede til høyre (tray), så Performance and Quality Settings > Anisotropic Filtering, fjern haka på Application Controlled og sett på 16*.
Bluebeans Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 dersom man kjører 16 bits kan man se gjennom smoken, noe som anses som "juks", men med 32 bits derimot, ser man ikke igjennom. sikkert flere grunner å... 5145950[/snapback] Hvem bryr seg? 90% har 16 bit på nettet uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå