Gå til innhold

"groms" i cs ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ser heller ikke noe feil...

 

men har du på "Opengl" og "32bit" i setting?

 

den er på 16bit orginalt når du legg inn cs for første gang, eller har formatert pcen.

Skrevet
ser heller ikke noe feil...

 

men har du på "Opengl" og "32bit" i setting?

 

den er på 16bit orginalt  når du legg inn cs for første gang, eller har formatert pcen.

5138546[/snapback]

 

 

har på 32 og opengl

Skrevet

hvis det er pga ting som er langt bvekk, skyldes det HL1 sin leaf metode, og det kan du nok ikke gjøre så mye med, hvis du ikke kan mye c++ oig har lyst titl a lage en ny HL versjon (som = ingen brukere..)

Skrevet

Det som er problemet er at filtreringen er satt til bilinært. Prøv å sett tekstur filtreringen (tror det var det, det het) til anisotrophisk, desto høyre tall, desto bedre, men det krever også mer av PC'en.

 

Dette må du gjøre i driverne dine, siden 1.6 ikke støtter endring av disse parametrene in-game (CS:Source gjør det). Hvordan du endrer på det avhenger av hvilken driverversjon og hvilket grafikkort du har.

Skrevet
Det som er problemet er at filtreringen er satt til bilinært. Prøv å sett tekstur filtreringen (tror det var det, det het) til anisotrophisk, desto høyre tall, desto bedre, men det krever også mer av PC'en.

 

Dette må du gjøre i driverne dine, siden 1.6 ikke støtter endring av disse parametrene in-game (CS:Source gjør det). Hvordan du endrer på det avhenger av hvilken driverversjon og hvilket grafikkort du har.

5139615[/snapback]

 

 

har et Geforce 7800 GT og nyeste drivere :)

Skrevet
har et Geforce 7800 GT og nyeste drivere :)

 

Da går du bare inn i driverne dine (høyreklikk på deskotpen, velge egenskaper eller noe sånt, og en plass inne i driverne dine kan du velge hvor mye anisotrophic filtrering du skal ha generelt, eller per spill.

(Lenge siden jeg har hatt et nVIDIA kort så jeg husker ikke helt hvordan driverne ser ut, dessuten har de nok endret seg siden min tid.)

 

Siden du har et kraftig skjermkort kan du nok sette anisotrophic filtrering ganske høyt før du merker det på fsp'en.

Skrevet
har et Geforce 7800 GT og nyeste drivere :)

 

Da går du bare inn i driverne dine (høyreklikk på deskotpen, velge egenskaper eller noe sånt, og en plass inne i driverne dine kan du velge hvor mye anisotrophic filtrering du skal ha generelt, eller per spill.

(Lenge siden jeg har hatt et nVIDIA kort så jeg husker ikke helt hvordan driverne ser ut, dessuten har de nok endret seg siden min tid.)

 

Siden du har et kraftig skjermkort kan du nok sette anisotrophic filtrering ganske høyt før du merker det på fsp'en.

5142566[/snapback]

 

 

tusen takk

Skrevet

Siden du har nyeste drivere, høyreklikk på nVidia-ikonet nede til høyre (tray), så Performance and Quality Settings > Anisotropic Filtering, fjern haka på Application Controlled og sett på 16*. :)

Skrevet
dersom man kjører 16 bits kan man se gjennom smoken, noe som anses som "juks", men med 32 bits derimot, ser man ikke igjennom.

 

sikkert flere grunner å...

5145950[/snapback]

 

Hvem bryr seg? 90% har 16 bit på nettet uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...